Вступна кампанія: як діяти, коли не можеш подати е-заяву

Вступна кампанія: як діяти, коли не можеш подати е-заяву

Укрінформ
Перебої в електронній системі вступу були, але зараз робота нормалізовується, усі спеціалісти залучені до подолання складної ситуації.

Так прокоментував в ефірі Українського радіо віце-прем'єр-міністр В'ячеслав Кириленко проблеми у роботі ЄДЕБО під час вступної кампанії, повідомили Укрінформу в прес-службі Кириленка.

“Перший вал заяв пройшов, навантаження на систему Єдиної державної електронної бази з питань освіти стало меншим. Наші спеціалісти по кіберзахисту працюють злагоджено”, - зазначив Кириленко.

Він закликав вступників у разі потреби негайно звертатись на гарячу телефонну лінію Міністерства освіти та науки (044 481 32 92). Порадитись також можна і в електронній формі на сайті МОН або безпосередньо приїхати до ВНЗ і отримати особисту консультацію.

Читайте також: Кількість заяв вступників перевалила за мільйон. ТОП-10 вишів

“Зараз той, хто сам не може зареєструвати електронний кабінет і відправити заяви до обраних вишів, може прибувати в обраний навчальний заклад, і там спеціалісти з приймальної комісії допоможуть відкрити електронний кабінет і в електронній формі надіслати заяву”, - заявив Кириленко.

Він наголосив, що кожен абітурієнт може подати заяву до 26 липня до 18 години.

Урядовець також нагадав, що на сайті www.vstup.info запрацювала система “Конкурс”, де в он-лайн режимі можна простежити рейтинг вступників, бали, система також відображає загальну кількість поданих заяв, ліцензійний обсяг прийому, обсяг державного замовлення.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-