«Наша Ряба» запустила перший продукт в сегменті Ready to eat

«Наша Ряба» запустила перший продукт в сегменті Ready to eat

PR
Укрінформ
МХП трансформує свій бізнес і перетворюється із сировинної компанії в кулінарну.

Про це повідомляє пресслужба агроіндустріального холдингу, передає Укрінформ.

«Цю трансформацію проходять усі напрями бізнесу МХП, і найвідоміша торгова марка бренду – «Наша Ряба» – також. Так в асортименті торгових мереж з’явилась новинка – Курочка су-від. Це перший продукт «Нашої Ряби» в сегменті Ready to eat (готовий до вживання)», - йдеться у повідомленні.

Щоб стати ближче до споживача, в МХП ініціюють та запускають нові продукти, сервіси, бізнес-моделі.

Технологічний процес су-від передбачає пакування мʼясної сировини, попередньо обробленої спеціями й/або маринадом в полімерний пакет під вакуумом. Після цього продукт доводиться до готовності при контрольованій температурі за встановлений час (залежить від продукту). Завдяки обробці при порівняно низькій температурі не відбувається руйнування клітин мʼязових волокон, що тим самим забезпечує отримання соковитого продукту з ніжною текстурою.

«Вакуумне пакування зберігає всі смаки та аромати всередині продукту і сприяє кращому проникненню в продукт спецій і маринадів. Таким чином, ми гарантовано отримуємо продукт стабільно високої якості», – пояснила Ганна Сузова, головний технолог МХП.

Читайте також: МХП відкрив під Києвом унікальний для Східної Європи Кулінарний центр

Курочка су-від від «Наша Ряба» – це соковита грудка у власному соку. Оскільки су-від готують на спеціальному обладнанні, раніше цю страву можна було скуштувати тільки у деяких ресторанах, які були готові взятися за складну технологію. Тепер цей продукт доступний для кожного українця. Придбати новинку від «Нашої Ряби»  – Курочку су-від – вже можна у мережах супермаркетів VARUS, МегаМаркет та МЕТРО.

Фото: МХП

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-