Жодне з реформованих ЗМІ не змінило українську на російську

Жодне з реформованих ЗМІ не змінило українську на російську

993
Ukrinform
Держкомтелерадіо продовжує здійснювати моніторинг процесу реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ, контролюючи, зокрема, дотримання норм закону щодо збереження мови видання реформованих видань.

Про це повідомляє пре-служба комітету.

"За результатами моніторингу, станом на 1 червня  реформовано 209 друкованих ЗМІ та редакцій (196 - комунальних, 13 - державних). Жодне з реформованих ЗМІ не змінило української мови видання на російську", - ідеться в повідомленні.

Натомість, як зазначається, спостерігається бажання редакцій регіональних видань, які до реформування виходили лише російською мовою, паралельно випускати ці видання й українською або перейти тільки на українську мову видання.

Читайте також: У Держкомтелерадіо обговорили роль реформованих ЗМІ в інформбезпеці країни

Зокрема, у реєстраційних свідоцтвах газет "Вільногірськ" (Дніпропетровська область) та "Путивльські відомості" (Сумська область), які  до реформування виходили двома мовами, задекларовано намір видавати їх відтепер лише українською. Газета "Вечерний Николаев" змінила назву у реєстраційному свідоцтві на "Вечірній Миколаїв".

"Є сподівання, що і україномовного контенту у цій двомовній газеті стане більше", - зазначили в Держкомтелерадіо

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-