Parimatch оголосив про партнерство з Reface і запустив челендж

Parimatch оголосив про партнерство з Reface і запустив челендж

Укрінформ
Зірки «Ювентуса» стануть ближчими для українських вболівальників.

Бренд Parimatch оголосив про офіційне партнерство з популярним українським AI-додатком Reface (більше 100 мільйонів скачувань по всьому світу). Компанії відзначили своє партнерство запуском в соцмережах спільного челенджу, який продемонструє приголомшливі можливості Reface і глобальну кампанію Parimatch за участю зірок футбольного клубу «Ювентус». Таких як Артур Мело, Луїс да Сілва Данило, Альваро Мората, Кріштіану Роналду і Войцех Щенсний.

Челлендж відразу ж привернув увагу блогерів і користувачів Instagram у всьому світі. У ньому також беруть участь міжнародні зірки і амбасадори Parimatch.

Марсело Аугусто Давид (Coldzera), професіональний бразильський гравець CS:GO;

Федір Черкашин, висхідна зірка боксу;

Ярослав Амосов, український боєць Bellator MMA;

Марина Мороз (IronLady), український боєць UFC;

Арман Царукян, боєць UFC у легкій вазі;

Петро NoMercy Ян, колишній чемпіон UFC у легкій вазі.

Читайте також: Футболісти «Ювентуса» знялися у ролику Parimatch

Челлендж Parimatch x Reface триватиме з 5 по 12 квітня. У ньому можуть взяти участь усі бажаючі віком від 18 років, за винятком жителів деяких країн, а також спірних і окупованих територій. 10 переможців отримають подарункові набори Parimatch з приголомшливою продукцією. Офіційні правила участі доступні в спеціальному розділі програми Reface (https://reface.onelink.me/lVlG/parimatch).

«Неймовірне вибухове зростання Reface є джерелом величезного натхнення для Parimatch, і ми дуже раді стати офіційними партнерами! У нас в розробці маса неймовірних кампаній, і ми з нетерпінням чекаємо моменту, коли зможемо їх продемонструвати. Це дійсно чудові проекти, які створюють наші фахівці. Ми раді оголосити наш перший спільний челендж і закликаємо кожного скачати Reface і спробувати його безмежні можливості», - директор з маркетингу Parimatch Іван Ляшенко.

«Є безліч бізнесів, які можуть взаємодіяти з нашою AI-технологією: фешн, рітейл, музична індустрія, арт-проекти і кінокомпанії. Ми дуже раді, що завдяки співпраці з Parimatch наш додаток можуть спробувати і спортивні фанати і стати ще ближче до своїх улюблених футбольних команд. COVID став справжнім випробуванням для шанувальників спорту, які сумують за офлайн-іграми. Сподіваюся, Reface допоможе їм залишатися на зв'язку з улюбленими гравцями», - CEO і співзасновник Reface Діма Швець.

Як повідомляв Укрінформ, Parimatch - це світовий букмекерський бренд, який об'єднує технології, бізнес і спорт, щоб забезпечити бездоганні розваги за допомогою інновацій. Заснована в 1994 році, зараз Parimatch одна з провідних букмекерських компаній в Європі та СНД.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-