Складна ідентифікація клієнтів

Складна ідентифікація клієнтів "гальмує" банківський сектор - НБУ

Укрінформ
У Національному банку вважають однією з причин недостатньої продуктивності українського банківського сектору, зокрема у роздрібному сегменті, є складність процесів ідентифікації клієнтів.

Про це під час обговорення майбутнього електронних сервісів в Україні з членами Європейської бізнес-асоціації сказав начальник управління реформування фінансового сектору НБУ Євген Степанюк, повідомляє прес-служба НБУ на своїй сторінці у Facebook. 

«Якщо у Польщі та США частка інтернет - та мобільного банкінгу у проведенні роздрібних платежів та переказів становить 97%, то в Україні 90% операцій здійснюються у відділеннях банків або за допомогою банкоматів. При цьому продуктивність праці у банківському секторі України становить 39% від рівня Польщі та 11% від рівня Великої Британії. У роздрібних транзакціях цей розрив є ще вищим», - сказав Степанюк.

Читайте також: НБУ не братиме "під ковпак" банки, яким дає кредити на ліквідність

За його словами, для подальшої діджиталізації процесів та переходу на безпаперові форми документообігу в банківській системі НБУ розробив BankID - єдину національну систему електронної дистанційної ідентифікації фізичних і юридичних осіб.

«Уже зараз за допомогою BankID можна отримати низку адміністративних послуг від держави, наприклад, зареєструвати фізичну особу-підприємця, здійснити запис на оформлення біометричного паспорта, отримувати довідки та витяги з реєстрів Міністерства юстиції. До системи BankID уже підключилися 9 порталів з надання адміністративних послуг, іще 9 перебувають у процесі підключення»,- зазначив Степанюк.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-