Німецький телеканал вибачився за «російський» Крим: це була технічна помилка

Німецький телеканал вибачився за «російський» Крим: це була технічна помилка

Укрінформ
Редакція новинної програми Tagesschau німецького телеканалу ARD вибачилася за те, що 22 січня в сюжеті показали карту, на якій Крим було позначено як територію РФ.

З проханням виправити помилку до редакції програми звернулися посольство України у ФРН і журналіст видання Bild Юліан Рьопке, повідомляє кореспондент Укрінформу.

У посольстві зазначають, що територію України було відображено неправильно. «Цим ми хочемо підкреслити, що Російська Федерація анексувала півострів Крим у 2014 році на порушення міжнародного права. Цей акт агресії проти суверенної держави, перший в Європі після Другої світової війни, не визнається світовим співтовариством, включаючи Німеччину, і це закріплено в декількох резолюціях ООН. Україна вже сім років бореться за відновлення своєї територіальної цілісності та суверенітету», - йдеться у листі посольства, який є у розпорядженні агентства.

У дипмісії підкреслили, що вважають: ідентифікація Криму як частини Російської Федерації є «суто технічною помилкою, яку редакційна команда виправить якомога швидше».

Своєю чергою в редакції запевнили, що непорозуміння дійсно сталося з технічних причин. У відповіді, яку розмістив у Твіттері Рьопке, вказується, що збій стався через новий плагін карти (GEOlayers): за допомогою цієї програми штрихування має бути включено вручну - на відміну від того, як це робилося раніше. Штрихування було зроблено автоматично за допомогою попередньої графічної програми, а під час підготовки сюжету помилку не помітили.

Читайте також: Посольство України надіслало МЗС Польщі ноту щодо календаря з «російським» Кримом

У редакції вибачились і подякували за зауваження, а також повідомили, що внесли правку в сюжет, розміщений в інтернеті. На телеканалі підкреслюють, що неодмінно класифікують Крим як «територію, анексовану з порушенням міжнародного права».

Посол України Андрій Мельник написав у Твіттері: «На звернення журналіста Bild Юліана Рьопке та оперативний лист посольства до Першого німецького ТБ-каналу ARD редакція новин Tagesschau визнала свою технічну помилку позначення Криму як частини Росії, виправила її, а також попросила вибачення».

Як повідомляв Укрінформ, у Міністерстві закордонних справ України відреагували на публікацію російської служби ВВС карти міст, де пройшли акції на підтримку Олексія Навального.

На цій карті українські міста Севастополь та Сімферополь було позначено як російські.

Фото: ardmediathek.de

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-