ВІд дошкільної до вищої: уряд схвалив концепцію розвитку громадянської освіти

ВІд дошкільної до вищої: уряд схвалив концепцію розвитку громадянської освіти

1545
Ukrinform
Кабінет міністрів схвалив концепцію розвитку громадянських компетентностей людини, яка має охопити всі освітні рівні - від дошкільної освіти до освіти дорослих.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти та науки.

"Оскільки громадянська освіта базується на загальнолюдських цінностях і сприяє формуванню здорового суспільства, вона має охопити всі освітні рівні - від дошкільної до освіти дорослих. Документ визначає, що головними завданнями громадянської освіти є: правова освіта (допоможе людині зрозуміти, як використовувати свої права, сприятиме розумінню конституційних прав та обов'язків); громадянська активність (заохочуватиме впливати на процеси прийняття рішень як на загальнодержавному, так і на локальному рівні)",- йдеться у повідомленні.

Концепція узагальнено фіксує перелік знань, умінь та навичок, якими має оволодіти людина на кожному рівні освіти. Наприклад, випускник школи має розуміти засади здорової конкуренції, уміти нести відповідальність за свої вчинки, мирно врегульовувати конфлікти, захищати свої права, відстоювати власну позицію тощо. Натомість, під час навчання у виші людина має засвоїти принцип верховенства права. Серед інших завдань - формування здатності зберігати культурні та наукові цінності, а також примножувати їх.

Читайте також: Кабмін присудив премію Рильського перекладачці з давньояпонської Ніні Баликовій

Концепція передбачає, що засади громадянської освіти мають застосовуватися у різних видах освіти - формальній, неформальній, інформальній. Так, у формальній освіті громадянські компетентності здобуваються під час навчання у школі або у позанавчальній діяльності. Оскільки у неформальній освіті здобуття компетентностей буде проходити у позашкільний час, реалізація Концепції проходитиме у співпраці з закладами культури, соціального захисту, відділами туризму, молоді та спорту. Інформальна освіта передбачає умови для громадянської самоосвіти через включення її ідей у громадські простори - наповнення бібліотек та музеїв, парки, сквери тощо.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>