У Львові на контейнерах зі сміттям встановлюють QR-коди

У Львові на контейнерах зі сміттям встановлюють QR-коди

Фото
Укрінформ
У Львові вводять ноу-хау для контролю над перевезенням сміття: на сміттєвих контейнерах розміщують наліпки з QR-кодами та ID-номерами. 

Завдяки цьому мешканці зможуть дізнатись інформацію про конкретний майданчик (адресу, його власника та перевізника, графік забору сміття, контактний телефон перевізника) та поінформувати відповідні служби у разі перенакопичення відходами, повідомляє пресслужба Львівської міської ради, передає Укрінформ.

«У місті є 1 315 локацій, де розміщені сміттєві контейнери. Ці локації ми ввели в єдину систему реєстрації і обліку для забезпечення постійного контролю за забором. А з допомогою GPS-трекерів, розміщених на сміттєвозах, маємо можливість відслідковувати рух кожної машини – час заїзду і виїзд з майданчика, переміщення по місту. Відповідно, це дозволяє нам забезпечити надійний контроль за збором і вивезенням відходів по місту. Однак, щоб фіналізувати цю роботу і залучити мешканців, які можуть оперативно інформувати про перенакопичення відходів у контейнерах, ми розпочали встановлення наліпок з QR-кодами та ID-номерами на сміттєвих контейнерах», - розповів в.о. директора департаменту з питань поводження з відходами Зіновій Гладун.

Тепер львів’яни, відсканувавши QR-код, зможуть перейти за посиланням в чатбот City Helper Bot та дізнатись детальну інформацію про конкретний майданчик: його адресу, власника та перевізника, графік забору сміття. У разі потреби в чатботі є швидкі кнопки із контактами Гарячої лінії міста та департаменту з питань поводження з відходами Львівської міської ради, перевізника сміття. Користувач може скористатися цими контактами у випадку, якщо він не задоволений станом або якістю обслуговування контейнерів для сміття, та повідомити про це відповідні служби.

Зараз наліпки розклеюють у Галицькому районі, а згодом їх розмістять на сміттєвих майданчиках у всіх інших районах.

Читайте також: В Івано-Франківську придбали ще шість нових автобусів з кондиціонерами

За словами заступника директора компанії перевізника ТОВ «Грінера Україна» Тараса Колодія, вони обслуговують по Львову близько пів тисячі точок. Встановлення цієї програми дасть можливість компанії-перевізнику сміття оперативно і чітко реагувати на звернення мешканців щодо забору сміття, уникати перенакопичення сміття та мінімізувати антисанітарний стан на вулицях міста.

«До нас часто звертаються мешканці, вказуючи суміжну вулицю, де знаходиться не наш майданчик. Але ми це дізнаємося, коли наші представники виїжджають на місце. Тому, коли називатимуть номер локації, ми будемо розуміти, чи це наш майданчик, і швидко реагуватимемо на звернення», - додав Колодій.

Як повідомляла Львівська міська рада, проєкт City Helper Bot – це перший муніципальний чатбот, що працює на основі відкритих даних на платформах Telegram та Facebook Messenger. З допомогою цього сервісу мешканці можуть швидко та зручно отримати публічну інформацію з різних сфер - благоустрій, транспорт, освіта, дозвільна документація, структура міської ради тощо.

Фото: Олександр Мазуренко

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-