Канал до моря у Польщі, який дратує Москву, отримав екологічні дозволи

Канал до моря у Польщі, який дратує Москву, отримав екологічні дозволи

Укрінформ
Регіональний директор охорони навколишнього середовища у місті Ольштин (північний схід РП) дав згоду на будівництво Віслинського каналу, який має з'єднати затоку Вісли з Гданською бухтою, а відтак зробити місто Ельблонг морським портом.

В уряді Польщі сподіваються, що до кінця року буде оголошено тендер на будівництво каналу, інформує tvn24.

“На підставі аналізу стверджено, що запропонований варіант каналу через населений пункт Новий Світ з усіх пропозицій найбільше відповідає з екологічної точки зору, а розміщення каналу судноплавства в цьому місці обмежує втручання в навколишнє середовище і дозволяє уникнути значного негативного впливу”, - повідомила речниця Регіональної дирекції охорони навколишнього середовища в Ольштині Юстина Янушевич.

Міністр морського і річкового господарства Польщі Марек Грубарчик сподівається, що до кінця року буде оголошено тендер на будівництво каналу.

Як інформувалося, уряд Польщі прийняв рішення збудувати до 2022 року водний канал через Віслинську косу. Планами передбачається, що канал матиме близько 1,3 км довжини, 60 метрів ширини і п'ять метрів глибини. Очікується, що через канал до порту в Ельблонзі зможуть заходити великі морські судна завдовжки 100 метрів, завширшки 20 м і зануренням до 4 м. На реалізацію проекту уряд планує виділити 880 млн злотих (понад 230 млн дол.).

Читайте також: Польща знайшла місце для балтійського каналу, проти якого виступає РФ

Проти реалізації Польщею цієї інвестиції протестує Росія, яка погрожує Варшаві заблокувати спорудження водного каналу. На переконання російської сторони, будівництво каналу, яке польська сторона не консультувала з російською, може зашкодити екосистемі регіону, завдати удару по рибальству, а відтак економіці регіону. Росія звинуватила Польщу в недотриманні міжнародних конвенцій, зокрема у рамках комісії з охорони морського середовища Балтики (HELCOM), яка працює з 1999 року. Відтак Росія планувала створити групу експертів (екологів, іхтіологів, океанологів), які мали б оцінити наслідки будівництва каналу для екосистеми Калініградської області. Цей аналіз був би підставою для звертання до уряду РФ з вимогою вплинути на польську сторону, аби вони дотримувалися міжнародних конвенцій щодо екології Балтійського моря.

Раніше лідер правлячої у Польщі партії “Право і Справедливість” Ярослав Качинський заявляв, що із завершенням будівництва каналу буде подолано залежність Польщі від Росії в цьому регіоні. Він припустив, що Москва всілякими способами протидіятиме цій інвестиції, у першу чергу з військово-політичних, а не екологічних міркувань.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-