У Миколаєві інноваційним туристичним маршрутом скористалися понад 13% іноземців

У Миколаєві інноваційним туристичним маршрутом скористалися понад 13% іноземців

Укрінформ
У Миколаєві понад 13% іноземних туристів зацікавилися інноваційним маршрутом Mykolaiv Smart Route, який містить 16 туристичних локацій міста.

Як передає Укрінформ, про це повідомляється на сайті Миколаївської міської ради

«Понад 13% іноземних туристів скористалися інноваційним туристичним маршрутом Mykolaiv Smart Route під час свого перебування у Миколаєві. Такі статистичні дані сканувань QR-кодів на 16 інформаційних табличках та стелах біля історичних будівель й визначних туристичних локацій Миколаєва за 2021 рік», – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що за минулий рік миколаївці та гості міста зробили 4549 сканувань табличок туристичного маршруту: 13,3% користувачів обрали англійську мову аудіогіда, 59,2% – російську, 27,5% – українську.

За даними сканувань мобільними телефонами, найбільшим попитом користувалися таблички на *8 ПРИЧАЛі, Турецькому фонтані, Соборній площі, у Дикому саду, Обсерваторії, біля музею «Старофлотські казарми» тощо. Також помітна частка іноземних туристів припадає на будівлю Театру Монте та Шуховську вежу.

Найбільше сканували туристичні таблички гості з таких країн, як США, Китай, Велика Британія, Ізраїль та Естонія.

Як повідомляв Укрінформ, туристичний маршрут Mykolaiv Smart Route створила Агенція розвитку Миколаєва у 2021 році. Він містить 16 туристичних локацій міста. Інформація на табличках розміщена українською та англійською мовами із дублюванням шрифтом Брайля.

Під час сканування QR-коду мобільним телефоном можна обрати українську, англійську або російську мову для отримання детальнішої інформації про об’єкт та прослухати відповідний аудіогід про пам’ятку. Все це дає змогу у зручному та інклюзивному форматі самостійно досліджувати культурну та історичну спадщину міста без допомоги екскурсовода.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-