Львів представив на виставці у Берліні туристичні можливості

Львів представив на виставці у Берліні туристичні можливості

Фото
Укрінформ
Львів прийняв торік понад 2 мільйони туристів і має намір збільшити їх число завдяки підвищенню якості культурних свят.

Про це кореспондентові Укрінформу розповіла заступник начальника управління туризму департаменту розвитку Львівської міської ради Галина Гриник на полях Міжнародної туристичної виставки ITB-2019, що проходить в Берліні.

«Торік місто прийняло 2,2 мільйона туристів, з яких 57 відсотків - іноземні», - повідомила Гриник.

Вона зазначила, що порівняно з 2016 та 2017 роками, коли було 2,6 млн туристів, це деякий спад, і пояснюється він введенням наприкінці року воєнного стану. Однак зараз тенденція до зростання повертається. До того ж збільшується час перебування туристів у місті, особливо це відноситься до туристів з Китаю, США і Великої Британії, зазначила Гриник.

Найбільше туристів до Львова приїжджає з Польщі (16,6% від загального числа закордонних гостей), Білорусі (7,1%), Туреччини (5,8%), Німеччини (4%), США (3%).

Читайте також: Туреччина арештовуватиме туристів за критику Ердогана

Підвищенню популярності Львова у іноземних туристів сприяє те, що він єдиний з міст України є членом Європейської асоціації маркетингу міст і увійшов в топ місць, які варто відвідати на вихідні.

«Хочеться, щоб тури були більш різноманітними», - каже Гриник. Для цього влада міста працює над тим, щоб різні львівські фестивалі стали більш пізнавані. Уже сьогодні популярністю користуються, наприклад, LvivCoffeeFestival, музичні - LeopolisJazzFest, класичної музики LvivMozArt, єврейської музики LvivKlezFest, театральний фестиваль GoldenLion, Ніч музеїв, свята, пов'язані з локальними традиціями, які добре збереглися.

За словами Гриник, зараз у Львові хочуть досягти того, щоб турист залишався в місті довше - багато турпродуктів розраховані на 2-3 дні, якраз вони наповнюють економіку міста.

На берлінській виставці, в якій Львів бере участь з 2007-го, місто представило свої туристичні можливості на стенді, а також в рамках презентації, організованої 8 березня. На ній серед іншого були розіграні 3 цінні призи від департаменту туризму - зупинка на 2 ночі в кращих готелях міста.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-