"Вартові вічності" стали брендом історичного музею Дніпра

Фото
Укрінформ
Дніпропетровський національний історичний музей ім. Д. І. Яворницького презентував власний брендбук.

Про це кореспонденту Укрінформу повідомила співробітник музею Олена Нелюб.

"У Дніпропетровському національному історичному музеї імені Д. І. Яворницького знаходиться найбільша колекція кам’яних баб на території сучасної України, вона нараховує 102 одиниці і постійно поповнюється знахідками археологічної експедиції музею. Колекція представляє доволі великий період в історії нашого краю з часів енеоліту до половецьких часів (III тис. до н.е. - XIIІ ст. н.е.). Археологи поділяють кам’яних баб музею на чотири періоди: енеоліт, доба бронзи, скіфський період та часи пізніх кочовиків. Образ баб представлений як центральний у брендбуці музею", - зазначила Нелюб.

Дніпропетровський національний історичний музей ім. Д. І. Яворницького презентував власний брендбук / Фото: gorod.dp.ua

За її словами, серед істориків закріпилися декілька метафор щодо кам’яних баб. Їх називають "вартовими вічності" і "мовчазними свідками доби". У брендбуці вони представлені навпаки, як такі, що все бачили, все чули і про все готові розповісти відвідувачам устами наукових співробітників музею.

Читайте також: Історичний музей Дніпра приваблюватиме туристів 3D-експонатами

На думку музейників, саме в цьому полягає соціальна місія музею в сучасному світі – вести комунікацію з суспільством через доступ відвідувачів до колекцій, формувати бачення й розуміння минулого.

Зображення нового брендбуку пропонують розміщати на флешках, футболках, чашках, парасольках та інших предметах.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-