У Кличка розповіли, що дасть Києву туристична виставка в Берліні

У Кличка розповіли, що дасть Києву туристична виставка в Берліні

Укрінформ
Україна використовує Міжнародну туристичну виставку ITB BERLIN-2018, яка проходить у Берліні, як ще один майданчик для реклами Києва як міста, яке наприкінці травня прийматиме у себе фінал Ліги чемпіонів з футболу.

Про те, як це позиціонується на виставці і чим столиця радуватиме своїх гостей безпосередньо в ті дні, кореспонденту Укрінформу розповів начальник Управління туризму Київської міської держадміністрації Антон Тараненко.

"Ми розуміємо, що це велика реклама міста... Київ і Україна загалом розраховують на 120 тисяч туристів, з яких близько 80 тис. будуть іноземними", - розповів Тараненко, запросивши всіх "провести незабутній уїк-енд наприкінці травня у місті каштанів!".

За його словами, Київ як приймаюче місто Ліги чемпіонів пропонує таку програму: 24 травня, перший день - фінал жіночої ліги, другий день - матч чемпіонів, на який в Київ приїдуть знамениті футболісти; 26 травня відбудеться безпосередньо фінал на НСК "Олімпійський", ну а 27 все завершиться Днем Києва. 

Тараненко додав, що для гостей готується велика і цікава програма. Зі зручностей - всі, у кого буде квиток на матч, зможуть безкоштовно користуватися міським транспортом. Також приїжджі зможуть скористатися новою програмою Kyiv Pass - карткою туриста, яка дає можливість протягом 24, 48 або 72 годин відвідати якомога більше туристичних пам'яток міста. "Ми її зробили минулого року і зараз максимально пропонуємо туристам", - розповів співрозмовник агентства. 

Для того, щоб привернути ще більше уваги до події, на 52-у туристичну виставку у Берлін доставили кубок жіночої Ліги чемпіонів-2018. "Це справжній кубок, не репліка", - запевнив представник КМДА. Відповідаючи на запитання про безпеку, він відзначив: "Спеціальна людина привезла його в спеціальному кейсі. Кожного вечора ми його забираємо і кожного ранку привозимо". 

У п'ятницю в другій половині дня на українському стенді відбудеться Українська вечірка, на якій буде розіграно квиток на фінал Ліги чемпіонів. Відвідувачам буде запропоновано заповнити картку, яку треба власноручно кинути в Кубок і поборотися за уїк-енд у Києві

Читайте також: Україна у Берліні просуває свої туристичні можливості

Це вже друга подібна акція цього року - вперше представники Києва привозили чоловічий кубок у Мадрид на виставку FITUR наприкінці січня, де також представляли Київ і Україну.

Загалом, як розповів Тараненко, Київ зараз робить акцент на подієвому туризмі. 

"Такі події, як фінал Євробачення, Ліги чемпіонів дають дуже великий імпульс для розвитку. Ця не лише кількість іноземних туристів, які приїжджають до Києвва, це, в першу чергу, промоушен, реклама", - сказав він. За словами Тараненка, Євробачення, зокрема, подивилося майже 200 млн осіб, очікується, що футбол подивляться майже 300 млн. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-