У Фінляндії на розвиток медіаграмотності щороку виділяють €8 мільйонів - керівниця проєкту «Фільтр»

У Фінляндії на розвиток медіаграмотності щороку виділяють €8 мільйонів - керівниця проєкту «Фільтр»

Укрінформ
У Фінляндії на розвиток медіаграмотності з бюджету виділяють 8 млн євро щороку.

Про це в інтерв'ю Укрінформу повідомила керівниця Національного проєкту з медіаграмотності “Фільтр” Валерія Ковтун.

"У березні у нас із фінами був великий воркшоп, тригодинне онлайн спілкування в публічному доступі, трансляція відбувалася на сторінці Міністерства культури та інформполітики. Ми їх запросили поділитися своїм досвідом, там були представники Інституту медіа, які точково, цілеспрямовано працюють тільки з медіаграмотністю, та були фахівці, які представляли медіаосвіту для дитсадка, для школи, різного віку дітей, для університетів, для дорослого населення. Наприклад, там були такі кейси, коли прем’єр-міністр Фінляндії просто їздив у села і містечка і проводив для людей тренінг з медіаграмотності. Це була дуже класна масова кампанія. Ну і, звісно, 8 млн євро на реалізацію цього всього", - зазначила Ковтун.

За її словами, історія з фінами вражає, але "це – не наша історія, це інші культурні умови розвитку".

"Ми можемо на них дивитися і брати деякі елементи, але нам треба будувати свою стратегію", - наголосила Ковтун.

За її словами, у команді проєкту з медіаграмотності у Фінляндії у штаті працюють 80 людей, які мають щорічний бюджет у 8 млн євро.

"Нам поки що можна лише мріяти про такі ресурси. В Україні держбюджет виділений просто на напрям медіаграмотності. Ми можемо робити якісь акції, книгу видати, запустити мистецький конкурс із розробки інформаційної кампанії. Але експертів цей бюджет не оплачує", - додала Ковтун.

Як повідомляв Укрінформ, у серпні Міністерство культури і інформаційної політики презентувало Національний проєкт з медіаграмотності “Фільтр”, ключовою місією якого визначено об’єднання зусиль держави, громадських організацій та медіаспільноти задля підвищення рівня медіаграмотності та критичного мислення українців.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-