Над Південнокитайським морем розбилися винищувач та гелікоптер ВМС США
У неділю над Південнокитайським морем двома окремими інцидентами сталися аварії винищувача F/A-18 та гелікоптера Sea Hawk Військово-морських сил США.
27 жовтня 2025
У неділю над Південнокитайським морем двома окремими інцидентами сталися аварії винищувача F/A-18 та гелікоптера Sea Hawk Військово-морських сил США.
11 серпня 2025
Судно берегової охорони Китаю у понеділок, 11 серпня, врізалося у військовий корабель КНР під час погоні за філіппінським судном берегової охорони.
28 травня 2025
Китай цього місяця розмістив два свої найсучасніші бомбардувальники на спірних Парасельських островах у Південнокитайському морі.
21 травня 2025
Кораблі берегової охорони Філіппін і США у вівторок уперше взяли участь у навчаннях із підрозділами ВМС та ВПС у Південнокитайському морі.
08 травня 2025
Збройні сили Філіппін звинуватили два військові кораблі Китаю в агресивних та небезпечних діях проти патрульного судна філіппінських ВМС поблизу спірної мілини Скарборо в Південнокитайському морі.
13 лютого 2025
Австралія звинуватила військово-повітряні сили Китаю в «небезпечній і непрофесійній взаємодії» з одним із її військових літаків над Південно-Китайським морем під час планової операції з морського спостереження.
13 листопада 2024
ВМС і ВПС Китаю у середу провели бойове патрулювання поблизу мілини Скарборо в Південнокитайському морі, суверенітет над якою Пекін оскаржує з Філіппінами.
11 листопада 2024
Китай висловив Філіппінам протест у зв’язку з ухваленими законами про морські зони та про морські коридори, якими Маніла заявила про суверенітет над прилеглими районами Південнокитайського моря, на які також претендує Пекін.
11 жовтня 2024
Сполучені Штати стурбовані дедалі більш небезпечною та незаконною діяльністю Китаю у спірних районах Південнокитайського моря.
08 жовтня 2024
Філіппінське бюро рибальства заявило, що два його судна, які доставляли провізію рибалкам на спірній мілині Скарборо в Південнокитайському морі, зазнали нападу із застосуванням водометів з боку кораблів берегової охорони Китаю.
02 вересня 2024
Китай закликав Європейський Союз бути об’єктивним, справедливим та обережним у висловлюваннях і діях у питаннях, що стосуються ситуації в Південнокитайському морі.
31 серпня 2024
Кораблі берегової охорони Китаю і Філіппін зіткнулися в суботу на спірній ділянці в Південнокитайському морі.
25 серпня 2024
Уряд Філіппін заявив, що кораблі берегової охорони Китаю поблизу спірної мілини Сабіна в Південнокитайському морі застосували проти філіппінського судна забезпечення водомети та спровокували зіткнення суден.
24 серпня 2024
Філіппінський літак, що здійснював патрулювання у спірному районі архіпелагу Спратлі в Південнокитайському морі, зазнав обстрілу сигнальними ракетами із одного з островів, на якому китайські військові облаштували військову базу.
11 серпня 2024
Філіппіни вперше за два роки заявили про небезпечні маневри ВПС Китаю поблизу філіппінського літака над спірним районом Південнокитайського моря.
05 серпня 2024
В’єтнам і Філіппіни, відповідно до нових домовленостей про посилення морської співпраці, цього тижня проведуть у Манільській затоці перші спільні навчання своїх сил берегової охорони.
22 липня 2024
Президент Філіппін Фердинанд Маркос-молодший заявив, що країна не поступиться своїми позиціями в Південнокитайському морі, але віднайде дипломатичні способи деескалації напруженості у спірних водах.
19 липня 2024
Уряд В’єтнаму звернувся до комісії ООН із поданням про розширення континентального шельфу країни в центральній частині Південнокитайського моря за межі її 200-мильної морської виключної економічної зони.
15 червня 2024
Філіппіни звернулися до комісії Організації Об'єднаних Націй з проханням офіційно визнати протяжність свого підводного континентального шельфу в Південнокитайському морі, де вони матимуть виключне право на розробку ресурсів.
01 червня 2024
Філіппіни попереджають, що подальші зіткнення за участі китайського флоту у Південно-Китайському морі можуть спричинити війну.
13 травня 2024
Уряд Філіппін посилить моніторинг і охорону рифів, мілин та островів у своїй виключній економічній зоні в Південнокитайському морі, де виявлено ознаки активізації Китаєм меліоративних робіт і підготовки будівництва штучних островів.
12 квітня 2024
Лідери Сполучених Штатів, Японії та Філіппін на тристоронньому саміті в Вашингтоні домовились розвивати оборонне та економічне співробітництво, спрямоване на протидію амбіціям Китаю в Індійсько-Тихоокеанському регіоні.
07 квітня 2024
Сполучені Штати, Філіппіни, Японія і Австралія проводять у неділю в Південнокитайському морі військові навчання.
02 квітня 2024
Контрзаходи Філіппін у відповідь на поведінку Китаю в Південнокитайському морі передбачають зміцнення оборонного потенціалу спільно із союзниками і використання всіх дипломатичних заходів для вирішення суперечок.
19 березня 2024
Державний секретар США Ентоні Блінкен під час візиту до Маніли розкритикував провокаційні дії Китаю в Південнокитайському морі, заявивши, що вони порушують права Філіппін.
05 березня 2024
Під час чергового протистояння в спірному районі Південнокитайського моря у вівторок зіткнулися кораблі берегової охорони Китаю та Філіппін, в результаті чого отримали поранення чотири філіппінські моряки.
04 березня 2024
Президент Філіппін Фердинанд Маркос-молодший заявив, що його країна співпрацюватиме з Китаєм для врегулювання питань спірних ділянок Південнокитайського моря, але даватиме відсіч, якщо її суверенітет і морські права ігноруватимуться.
14 грудня 2023
Китай і В’єтнам домовилися активізувати пошук довгострокового вирішення спорів у Південнокитайському морі та утримуватись від дій, які можуть призвести до ескалації і зіткнень на морі.
03 грудня 2023
Берегова охорона Філіппін розмістила в Південнокитайському морі два своїх судна для спостереження за триваючим збільшенням кількості кораблів морської озброєної міліції Китаю на одному з рифів у філіппінській виключній економічній зоні (ВЕЗ).
21 листопада 2023
Філіппіни звернулися до сусідніх Малайзії та В’єтнаму з пропозицією обговорити розробку власного кодексу поведінки в Південнокитайському морі, оскільки укладення ширшої регіональної угоди з Китаєм впродовж багатьох років залишається без прогресу.
реклама