У Львові обрали бренди, які популяризують стійку моду

У Львові обрали бренди, які популяризують стійку моду

Укрінформ
Асоціація кіновиробників Львівщини у партнерстві з Lviv Fashion Week та Zero Waste Lviv реалізували  проєкт Ecologica з метою якісної промоції молодих українських брендів та популяризації усвідомленого підходу до моду.

Про це повідомляє пресслужба Львівської міської ради, передає Укрінформ.

Зазначається, що  Ecologica – це  програма, орієнтована на підтримку українських брендів одягу, які працюють у напрямі sustainable fashion (стійкої моди – ред.).

Для участі у програмі здійснювався відбір колекцій за параметрами інноваційності та актуальності дизайну, етичності та екологічності. Зокрема, увагу звертали на такі критерії - дизайн, спрямований на мінімізацію відходів і турботу про навколишнє середовище, повторне використання, наявність сталих підходів до закупівель, захист тварин, використання натуральних тканин тощо.

Читайте також: Модні доми Saint Laurent і Brioni відмовляться від використання натурального хутра

Програма передбачала безоплатне створення для п’яти фіналістів якісних промо-матеріалів. Переможцями стали молоді бренди -  non.Lbs., FRAMIORE, MIMICRY clothing, MELMANA, POSTUSHNA. 

Фото з відкритих джерел 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-