П’ятикласники трьох шкіл України стали амбасадорами 17 Глобальних цілей ООН

П’ятикласники трьох шкіл України стали амбасадорами 17 Глобальних цілей ООН

PR
Укрінформ
П’ятикласники трьох шкіл України стали амбасадорами 17 Глобальних цілей ООН в рамках освітнього проєкту «Школа сталого розвитку МХП».

Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі холдингу.

Як зазначається у повідомленні, у листопаді 2020 року МХП спільно з Центром «Розвиток КСВ» запросили школи трьох населених пунктів – Канева (Черкаська обл.), Миронівки (Київська обл.) та Ладижина (Вінницька обл.) – до участі в освітньому проєкті «Школа сталого розвитку МХП». Кожен з освітніх закладів у цих містах продемонстрував свою мотивацію і в результаті конкурсного відбору участь у програмі взяли Миронівський академічний ліцей №2, Канівська гімназія імені Івана Франка та Ладижинська ЗОШ №1.

В МХП звернули увагу, що учасниками проєкту є громади міст: вчителі, батьки та близькі родичі учнів шкіл, а також самі школярі.

Мета проєкту – інтеграція Цілей сталого розвитку ООН у процес навчання, а саме – формування сталого мислення та мотивація ведення свідомого способу життя.

«Ідеологія «Школи сталого розвитку МХП» полягає в наступному: По-перше, учасники отримують знання щодо глобальних цілей ООН, та про те, як впровадити принципи сталого розвитку у своє життя. По-друге, ми розширюємо горизонти мислення, розвиваємо критичне мислення - вчимо дітей аналізувати інформацію та використовувати її. По-третє, надихаємо на зміни, на те, що кожен із нас має змогу змінити своє життя, своє майбутнє та має позитивний вплив на оточення – сім’ю, громаду, країну. І таким чином має можливість побудувати нове, відповідальне, комфортне для життя та розвитку середовище», - йдеться у повідомленні пресслужби МХП.

Зазначається, що весь проєкт побудований на взаємодії та синергії: п’ятикласники щотижня відвідували цікаві лекції на теми кібербезпеки, правильного харчування, ощадливого використання природних ресурсів, фінансової грамотності тощо. Кожна тема закріплювалась челенджем, до якого долучалась вся родина. Організатори «Школи сталого розвитку МХП» прагнули, щоб діти стали амбасадорами змін та сталого споживання і долучили до цього членів своєї сім’ї. Щоб розширити горизонти розуміння, лекції по кожній з тем на більше складному рівні проводились і для рідних школярів. У фіналі учасники створили відео про те, як вони дотримуються правил, яким навчились. Синергія - урок - челендж - урок з батьками, де все пояснюється на складнішому рівні. 

«Ми - амбасадори Цілей ООН 2030, і хочемо, аби нас стало більше. Тільки так ми змінимо країну на краще, тільки так ми зробимо Україну країною можливостей для кожного з нас, а особливо - для молоді. Змінюємося самі – змінюємо світ навколо нас», – сказала співавторка проєкту, директорка департаменту зв’язків з інвесторами МХП Анастасія Соботюк.

У проєкті діти навчалися ініціативності й підприємливості, вчилися працювати в команді. Вдало підібрані завдання челенджів спонукали всю команду критично мислити й вирішувати проблеми, оцінювати ризики та ухвалювати рішення, зазначили в пресслужбі холдингу.

«Залучені були школярі 5-А та 5-Б класів, вчителі та координатори, робота кипіла. Це був цікавий та відповідальний процес, кожен брав активну участь, діти ставили багато питань, їхні очі горіли, коли проходили презентації» – зауважила заступник директора з виховної роботи Миронівського академічного ліцею №2 Людмила Лепестій.

Читайте також: «МХП - Громаді» та «Карітас-Спес» почали проєкт з оздоровлення дітей у Карпатах

Спеціально для педагогів директор департаменту інновацій МХП Микола Такзей презентував лекцію про дизайн-мислення, в епіцентрі якого – потреби людини, особистості.

За словами директора департаменту інновацій МХП, нинішній світ дуже стрімко змінюється й цьому запиту потрібно відповідати. «Зараз лише той бізнес, заклад чи окрема галузь буде успішною, якщо буде змінюватися, шукати нові підходи й шляхи розвитку. Той, хто ігнорує необхідність змін, ”ховає голову у пісок“ – не має майбутнього», - сказав Такзей.  

Про те, що «Школа сталого розвитку МХП» була цікавою і корисною, говорять й самі учасники. Так, п’ятикласник Канівської гімназії ім. Івана Франка Нікіта Ніколенко розповів, що йому особливо сподобалася лекція про екологію, яка додала знань і корисних звичок, навчила ощадливо використовувати природні ресурси.

П’ятикласник цього ж навчального закладу Олесь Гламаздін, який також взяв участь у проєкті, зазначив, що усі теми «Школи сталого розвитку МХП» були для нього цікавими, але найбільше запам’яталася тема фінансової грамотності. Він запевнив, що обов’язково скористається на практиці навичками, здобутими під час проєкту.

Вже незабаром на учасників «Школи сталого розвитку МХП» чекає черговий етап, адже вони матимуть можливість відвідати підприємства холдингу і на власні очі побачити за якими принципами та стандартами працює компанія, додали в холдингу.

 Фото: МХП

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-