Латвія попереджає Лондон про російську пропаганду - The Telegraph

Латвія попереджає Лондон про російську пропаганду - The Telegraph

937
Ukrinform
Російські телеканали могли використовувати Велику Британію як центр для поширення пропаганди і "теорій змови", в тому числі щодо недавнього отруєння Сергія Скрипаля у Солсбері.

Про це повідомляє DW із посиланням на The Daily Telegraph.

Згідно з даними видання, два канали, що володіють ліцензією британського наглядового відомства Ofcom і зареєстровані в Лондоні - Ren TV та НТВ, передавали подібні програми з Росії в країни колишнього СРСР, зокрема в Латвію.

Передачі викликають "серйозне занепокоєння" у союзників Великої Британії в країнах, що межують із РФ, оскільки є "сильними дезінформаційними кампаніями".

Читайте також: Втручання РФ у вибори: Tumblr видалив понад 80 російських акаунтів

З'ясувалося, що канал порушив правила Ofcom вісім разів за останні шість років, але працює й далі, а його британську ліцензію не відкликано. Серед інших порушень - заклик до глядачів підписати петицію, яка ініціює референдум щодо змін до Конституції Латвії, а також помилкове твердження про те, що ініціативу було схвалено латвійським виборчкомом.

Посол Латвії у Великій Британії Байба Браже сказала, що відомству Ofcom треба "робити більше" для вирішення цих завдань, а також закликала до змін у правилах ЄС, які могли б дозволити втручатися в конфліктні ситуації місцевим регуляторам.

Правила Євросоюзу дозволяють мовникам транслювати свої передачі на території усіх країн-членів, навіть якщо телеканали зареєстровані тільки в одній державі. Регулятор у "країні походження", в даному разі у Великій Британії, несе виключну відповідальність за контроль за кожною зареєстрованою мовною компанією, незалежно від того, де траслюються програми. На думку Браже, Russia Today транслював "чисту пропаганду".


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-