Пропаганда Кремля перекочовує з ТБ до соцмереж - Рада Європи

Пропаганда Кремля перекочовує з ТБ до соцмереж - Рада Європи

Дослідження
862
Ukrinform
Попри значну часту телевізійного контенту пропагандистського характеру, що поширюється у світі, та спроби нарощувати вплив російських Sputnik та Russia Today, існує тенденція до зменшення динамізму пропаганди на ТВ, натомість її зростання у соцмережах.

Про це йдеться у новій доповіді Ради Європи «Боротьба з дезінформацією в глобальній медійній мережі», яку оприлюднили у вівторок, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Не тільки великі ЗМІ, такі як Sputnik та Russia Today... діють, але також начебто неважливі джерела, такі як веб-сайти, блоги та сторінки у Facebook. Тролі зосереджують свою діяльність не тільки для посилення повідомлень про дезінформацію, але і для знущання над тими, хто ... досить сміливий, щоб протистояти їм», - йдеться у звіті.

Як зазначено у документі, мережа поширення пропаганди діє з розмахом. До загальної системи, зокрема в Росії, входять і неурядові організації (НУО), так само як НУО, створені державою, представники російського уряду та інші прокремлівські рупори в Європі, які присутні у всьому політичному спектрі від крайніх правих до крайніх лівих.

Читайте також: Україна закликала ООН оперативно реагувати на пропаганду й фальсифікації

«В цілому, буквально тисячі каналів використовуються для розповсюдження прокремлівської дезінформації, разом створюючи враження, здавалося б, незалежних джерел, що підтверджують повідомлення одне одного», - з’ясували укладачі доповіді.

Доповідь містить 34 рекомендації для таких зацікавлених сторін, як технологічні компанії, національні уряди, ЗМІ, громадянське суспільство і міністерства освіти, покликані допомогти визначити відповідні стратегії боротьби з пропагандою.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-