Промоція України не враховує специфіку Східної Азії - посол України в Японії

Промоція України не враховує специфіку Східної Азії - посол України в Японії

Укрінформ
Промоція України, включно з брендингом Ukraine NOW, розрахована на європейця та американця. Вона не враховує мовну і культурну специфіку Східної та Південно-Східної Азії.

Про це заявив посол України в Японії Сергій Корсунський під час виступу на форумі «Україна 30. Імідж України», передає кореспондент Укрінформу.

“Наші всі програми промоції України, в тому числі наш національний бренд, він орієнтований на англомовні країни. Він орієнтований на ті країни, які розуміють, що таке Ukraine NOW, UA. Але, на жаль, у цьому регіоні, де я сьогодні працюю, англійська мова не так поширена, як це не дивно звучить. І для них треба обов’язково робити промоцію і програму промоції мовою країни перебування”, - зазначив Корсунський.

Читайте також: В України з’явилася стратегія популяризування туристичного бренду

Дипломат зауважив, що дослівний переклад бренду буде абсолютно інакше сприйматися через змістовне наповнення ієрогліфів і слів мов регіону.

“Над цим треба окремо працювати, тому що специфіка мов, ієрогліфів і алфавітів, які використовуються в країнах регіону, вона має трохи інше змістовне наповнення. Тут треба бути трохи обережним. Люди, які цим мають займатися, мають знати японську мову не просто так, а розуміти всі деталі її специфіки”, - звертає увагу посол.

Читайте також: МКІП розпочинає роботу над єдиним сателітним туристичним рахунком

Крім того, Корсуньский наголошує на необхідності зміни меседжів під час промоції в Південно-Східній Азії. На його думку, у провідних країнах регіону: Китаї, Японії, Кореї та В’єтнамі треба бути дещо креативнішим з точки зору регіональної специфіки.

“Те саме стосується меседжів. Певні наші програми... вони містять в собі такі положення, які дуже добре розумітиме європеєць, північноамериканець, але далеко не скрізь будуть розуміти в регіоні Південно-Східної Азії”, - акцентував дипломат.

Як повідомляв Укрінформ, МЗС України запустило сайт UKRAINE.UA про сучасну Україну для іноземних аудиторій. Наразі сайт, окрім англійської, має німецьку, французьку та іспанську версії.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-