Львів пропонує новий туристичний продукт – Workation

Львів пропонує новий туристичний продукт – Workation

Відео
Укрінформ
Львівський туристичний офіс спільно з місцевими готелями напрацювали новий туристичний продукт – Workation. Туристів запрошують перенести віддалену роботу в один із готелів міста.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Львівської міської ради. 

«Разом із туристичним бізнесом Львова ми напрацювали проєкт Workation (тимчасова подорож, що поєднує роботу і відпочинок – ред.). Зараз дуже багато людей перейшли на віддалену роботу і, фактично, можуть працювати з будь-якої точки світу. Проте через закриті кордони вони обмежені в географії подорожей. Наші готелі створили найкомфортніші умови для роботи прямо з номера. Це безпечно, оскільки готелі дотримуються всіх вимог, а в номері ви можете ізольовано працювати. Водночас є можливість після роботи прогулятись вулицями Львова, випити кави на терасі й надихнутись на новий продуктивний робочий день. Зі сторони міста ми охоче підтримали таку ініціативу», – зазначив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко.

До акції долучилися 8 готелів Львова, які сформували нову пропозицію для праці та відпочинку. Номери облаштовані зручним робочим місцем, додатковим освітленням, швидкісним Wі-Fi, канцелярським приладдям.

Читайте також: Дестинації Львівщини презентували польським туроператорам

Всю інформацію щодо проєкту можна отримати на сайті Lviv.Travel.

Термін «workation» походить від поєднання англійських слів «work» та «vacation». Далеко не новий тренд серед фрілансерів, але він стрімко набуває популярності.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-