Волинь і Влодава створять спільний туристичний бренд озерного краю

Волинь і Влодава створять спільний туристичний бренд озерного краю

Укрінформ
Шацька тергромада на Волині й польська гміна Влодава розвивають транскордонний туризм, знайомлячи мандрівників з місцевими маловідомими озерами.

Як передає Укрінформ із посиланням на пресслужбу Волинської облради, ініціатива втілюється в межах проєкту «Українсько-польське поозер'я – край легенд: відкрий та насолоджуйся незвіданим», що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща – Білорусь – Україна 2014-2020.

«Територія проєкту, яка охоплює гміну Влодава і Шацьку територіальну громаду, являє собою самобутній географічний регіон з великою кількістю озер, річок та лісів, справжню перлину природи з багатою культурою та історією. Усі ці фактори сприяють розвитку транскордонного туризму», – йдеться в повідомленні.

В облраді зауважили, що озеро Біле у Польщі та Світязь в Україні популярні серед мандрівників. Натомість небагато жителів Люблінського воєводства чули про такі не менш мальовничі озера, як Пісочне, Люцимер, Перемут у Шацькому районі, як і дуже мало українців знайомі з озерами у гміні Влодава. Цим унікальним туристичним локаціям бракує промоції та яскравого візуального образу, який би виділяв їх на тлі інших.

Розв’язати цю проблему планують, створивши майданчик для донесення інформації про значні рекреаційно-туристичні можливості транскордонного краю до широкого загалу громадян в обох країнах.

Читайте також: Олицький замок хочуть перетворити на туристичну візитівку Волині

Зокрема, проєкт «Українсько-польське поозер'я – край легенд: відкрий та насолоджуйся незвіданим» передбачає створення та просування спільного туристичного бренду озерного краю, який би забезпечив активну промоцію багатої природної спадщини озер Волині та Люблінщини.

Так, у межах проєкту планують організувати спільний транскордонний фестиваль «Озерна містерія», провести дискусійну панель «Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації», створити сайт, розробити концепцію просування туристичного бренду, провести дослідження історико-краєзнавчого пласту озерного краю, здійснити навчальний тур до Республіки Польща та виготовити сувенірну продукцію.

Фото: @BRANDLAKES2020 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-