У Вінниці близько 20 ресторанів і готелів упроваджуватимуть стандарт гостинності

У Вінниці близько 20 ресторанів і готелів упроваджуватимуть стандарт гостинності

Укрінформ
У Вінниці близько 20 ресторанів і готелів підписали меморандум про впровадження міського стандарту гостинності, розробленого торік.

Про це повідомляє департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міськради, передає Укрінформ.

Зазначається, що підписантами документа також стали ГО "Вінницька асоціація гостинності "ХлібСіль" та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, які підтримуватимуть впровадження стандарту. Документ відкритий для підписання й іншими закладами сфери гостинності.

Згідно з повідомленням, основні складники стандарту гостинності – перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражених через такі компоненти, як перший контакт, створення комфорту, увага до гостя, атмосфера неспішності, демонстрування закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання.

Підписанти меморандуму про упровадження міського стандарту гостинності ознайомлять із ним свій персонал, використовуватимуть його як основу взаємодії з відвідувачами та розмістять у закладі табличку "Тут впроваджують Вінницький стандарт гостинності".

Читайте також: Вінниця за 5 років заробила на туризмі понад 100 мільйонів гривень

Упродовж року заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку. У разі дотримання стандарту отримають відзнаку "Дружні до гостей / Guest Friendly".

Вінницький стандарт гостинності розробили торік у межах однойменного проєкту, який реалізувала ГО "Спілка підприємців "СТІНА" за фінансування уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проєкту міжнародної технічної допомоги "Партнерство для розвитку міст" (проєкт ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради. Проєкт мав на меті надати інструменти росту малого та середнього підприємництва Вінниці у сфері туризму й гостинності завдяки удосконалення продуктів, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-