Мадрид вигадав новий спосіб заманювання туристів

Мадрид вигадав новий спосіб заманювання туристів

Укрінформ
Департамент туризму мерії іспанської столиці розробив програму лояльності для іноземних гостей під назвою Vuelve a Madrid ("Повернення до Мадрида").

Програма покликана приваблювати туристів до міста, а також надихати їх на повторні подорожі. В її межах діє система знижок і спеціальних пропозицій, скористатися якими можна, витративши накопичені бали, пише Travel Trends Today.

Щоб стати учасником, необхідно бути повнолітнім і проживати за межами Мадрида.

Після реєстрації в програмі гості отримують 600 вітальних балів, які можна обміняти на знижки в ресторанах, нічних клубах, барах, кафе, безкоштовні квитки до музеїв, на концерти і на стадіон під час наступного візиту до столиці Іспанії.

Читайте також: Azur Air Ukraine відкриє новий рейс із України в Іспанію навесні

Дія програми лояльності, зокрема, розповсюджується на Національний музей Тіссена-Борнеміси, Музею воскових фігур, фламенко-шоу Сardamomo Tablao, мюзикли й спектаклі, організовані компанією Stage. Крім того, бали дозволять отримати знижку на екскурсію футбольним стадіоном "Сантьяго Бернабеу", а також на тури містом на тук-туку або сігвеї.

Зареєструватися в Vuelve a Madrid можна абсолютно безкоштовно на офіційному сайті. Крім того, бали нараховуються за кожен наступний візит. Програма розрахована на понад 9,9 млн гостей, які регулярно приїжджають до Мадрида.

Наразі в ній беруть участь понад 1700 осіб і близько 50 компаній і установ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-