В аеропорту Мюнхена пасажирам допомагає гуманоїд

В аеропорту Мюнхена пасажирам допомагає гуманоїд

Відео
Укрінформ
З лютого в терміналі 2 мюнхенського аеропорту з'явився незвичайний працівник - робот-гуманоїд Джозі Пеппер, який вітатиме пасажирів і надаватиме інформацію про рейси, магазини і ресторани.

Як повідомляється на сайті летовища, 120-сантиметрова машина спілкується англійською мовою. Розроблена компанією SoftBank Robotics, вона використовує хмарні технології штучного інтелекту Watson Internet of Things компанії IBM.

"Мозок" Джозі містить високопродуктивний процесор із WLAN-доступом до інтернету. Після того, як роботу ставлять запитання, він з'єднується з хмарним сервісом, де мова обробляється, інтерпретується і зв'язується з даними про аеропорт. Відмінною рисою Джозі є те, що вона не просто відтворює заздалегідь заготовлені тексти. Завдяки своїй здатності вчитися, робот відповідає на кожне питання з індивідуальним підходом.

Зустріти Джозі Пеппер пасажири можуть у стерильній зоні терміналу 2 в залі відправлення шатлів до будівлі-сателіту.

Читайте також: Авіакомпанія запропонувала пасажирам крісла-перекладачі

За допомогою даної кампанії в аеропорту хочуть зрозуміти, як такого типу роботи сприймаються пасажирами.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-