Авіакомпанія запропонувала пасажирам крісла-перекладачі

Авіакомпанія запропонувала пасажирам крісла-перекладачі

Відео
Укрінформ
Авіакомпанія "Королівські нідерландські авіалінії" (KLM) вирішила допомогти пасажирам з різних країн подолати мовні бар'єри під час очікування рейсів в аеропорту Амстердама. 

Про це перевізник повідомив на своїй офіційній сторінці у Facebook.

"В аеропорту люди часто почуваються самотньо, особливо напередодні свят. Щоб повернути пасажирам відчуття затишку і комфорту, ми розробили спеціальні крісла, які допомагають перекладати будь-яку мову в режимі реального часу", - йдеться в повідомленні.

Читайте також: В Амстердамі бирки для багажу почнуть "розмовляти"

В авіакомпанії впевнені, що технологічна новинка під назвою Connecting Seats дасть унікальну можливість людям з різних країн спілкуватися і дарувати теплі емоції під час різдвяно-новорічних свят. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-