Австралія розраховує, що новий “Крокодил Данді” збільшить потік туристів
Про це йдеться у заяві міністра туризму та інвестицій Стівена Чобо.
“Ця нова креативна кампанія спрямована на заможних мандрівників і, за підтримки понад 20 наших ключових партнерів у США, закликає американців забронювати квитки (до Австралії) вже зараз... Вигідний обмінний курс, потужне авіасполучення та конкурентні ціни на авіаперельоти сприяють цьому”, – йдеться у заяві міністра.
Американці є третіми за чисельністю серед туристів, які відвідують Австралію. Близько 780 тис. громадян США витрачають в Австралії 3,7 млрд доларів на рік.
За словами міністра, завданням рекламної кампанії є збільшити цю цифру до 6 мільярдів доларів до 2020 року.
Трейлер фільму продемонстрували у популярній американській телевізійній передачі Super Bowl, аудиторія якої налічує близько 100 мільйонів осіб.
Сюжет фільму – пригодницька комедія. Брайан, американський син Крокодила Данді, про якого до цього ніхто не знав, має повернутися в Австралію, щоб знайти зниклого в джунгях батька. Проблема лише в тому, що син легендарного персонажа виріс у місті і нічого не знає про життя в диких місцях.
Головні ролі у фільмі, як очікується, зіграє ціла плеяда австралійських акторів: Кріс і Ліам Хемсворти, Г'ю Джекман, Марго Роббі та Рассел Кроу, а також попередній Крокодил Данді - Пол Хоган.
Зйомки фільму лише тривають, однак трейлер переглянули 412 мільйонів осіб, оціночна вартість реклами становить 30 млн доларів, а очікувана аудиторія - 3 млрд осіб.
На фото: фільм "Крокодил Данді" (1986), Фото: IMDb