Air France запустила лоукостер для міленіалів

Air France запустила лоукостер для міленіалів

Укрінформ
Лоукостер Joon французької авіакомпанії Air France в п’ятницю, 1 грудня, здійснив свої перші польоти. Рейси відбулися з паризького аеропорту "Шарль де Голль" до європейських міст Барселони, Берліна, Лісабона та Порту.

Вартість квитків стартує від 39 євро в один бік, повідомляє кореспондент Укріфнорму.

"Це буде нетиповий лоукостер, ми зруйнуємо традиційність. Це буде лоукостер для досвідчених мандрівників, які хочуть почуватися у небі комфортно", - окреслили в компанії концепцію нового проекту.

У Air France вважають, що основна частина клієнтів буде віком від 18 до 35 років, "чий стиль життя обертається навколо цифрових технологій".

Читайте також: Омелян прогнозує середню вартість лоукост-квитків до Європи у €30-50

Для зручності мандрівників на борту передбачено користування безкоштовним Wi-Fi, USB-зарядними портами біля кожного сидіння, системи передавання даних, що дають змогу дивитися улюблені шоу й фільми на будь-якому з пристроїв пасажира, навушники з регулюванням ефектів для кожного, доступ до програми Viceland і RedBullTV, а також оригінальне харчування.

З березня 2018 року авіакомпанія планує розширити географію – здійснюватиме рейси до Стамбула, Неаполя, Осло й Рима за ціною від 39 євро.

Улітку обіцяють також запустити рейси на великі відстані – до Бразилії та Сейшельських островів. Ціна квитків на них в один бік стартуватиме від 249 євро.

Фото: lavanguardia.com

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-