Запоріжжя отримало власну туристичну айдентику

Запоріжжя отримало власну туристичну айдентику

Фото
Укрінформ
На туристичному бізнес-форумі в четвер, 16 листопада, було представлено айдентику міста Запоріжжя: логотип, слоган, фірмові кольори та шрифти.

Організатори заходу впевнені, що новий фірмовий стиль дасть змогу яскраво позначити місто на туристичній карті України й світу, повідомляє прес-служба Запорізької міської ради.

Зазначається, що розробники провели аналіз цінностей і туристичних продуктів Запоріжжя, на основі яких і розробили айдентику – візуальний складник туристичного бренда міста. В її основу покладено концепцію "7 на 7", яка визначає 7 напрямків туризму в місті: Запоріжжя – козацьке, природне, історичне, індустріальне, подієве, видовищне і сакральне. На них будуть базуватися всі туристичні продукти.

Читайте також: Новий термінал аеропорту Запоріжжя відкриється наприкінці 2019 року

"У Запоріжжя стоїть мета: стати центром туризму. Для цього є потенціал і його потрібно розкрити. У 2018 році Запоріжжя готується презентувати себе на туристичному ринку. Для цього потрібно створити собі одяг, костюм, щоб виглядати відповідно. Ми створили туристичний бренд, одним з аспектів якого є логотип. Розроблений він був на основі існуючої символіки – герба міста. Логотип виконаний в цій же кольоровій гамі: малиновий, зелений і жовтий – та являє собою схрещування семи смуг. За тим же принципом, з цих же семи ліній для кожного з семи напрямків був розроблений свій символ. Таким чином, ми отримали графічний трансформер, який можна використовувати в рекламній продукції. З нього можна створювати багато різних образів, це динамічна система айдентики, яка може розвиватися",  – розповів один із розробників Національного туристичного бренду України Дмитро Буланов.

Серед інших елементів айдентики – спеціальний шрифт, фірмові кольори і слоган для всієї рекламної туристичної продукції.

Читайте також: Прикарпатське село отримало власний туристичний бренд

За словами Буланова, слоган повинен рекламувати туристичний продукт міста. Тому його ключова фраза: "Сім шляхів". За задумом розробників, слоган,  як і логотип, може трансформуватися залежності від туристичного напрямку. Серед варіантів слогана: "Запоріжжя – сім шляхів до пригод", "Запоріжжя – сім шляхів до нових вражень", "Запоріжжя – сім шляхів до себе".

Крім того, на форумі було презентовано туристичний портал міста та сувенірна продукція з айдентикою.

"Ми вже почали використовувати айдентику, створили два потужні інструменти, як-от онлайн-портал і оффлайн туристичний інформаційний центр, розробили гід. Сьогодні кожен може ввести на своєму смартфоні або комп'ютері: zaporizhzhia.city – це адреса нового туристичного порталу міста Запоріжжя, в якому є вся інформація про місто, всі визначні пам'ятки й інформація про те, де зупинитися, де можна поїсти, куди сходити", - розповів начальник управління туризму департамента культури та туризму Запорізької міської ради Сергій Білов.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-