
Кремль запустив фальшиву рекламу про «Контракт 18-24» із натяком на жіночу мобілізацію - ЦПД
Як передає Укрінформ, про це Центр протидії дезінформації при Раді національної безпеки і оборони повідомляє у Фейсбуці.
Як ідеться в повідомленні, "ru-пропагандисти поширюють фальшиву рекламу від імені Міноборони із закликом до молоді підписувати контракт із ЗСУ за гроші, які прирівнюють до майже трьох тисяч наборів суші. Також на зображенні - дівчина у формі як натяк на жіночу мобілізацію".

Як пояснили у ЦПД, насправді такої рекламної кампанії не існує.
На офіційних ресурсах Міноборони відсутні будь-які згадки або публікації з подібною візуалізацією чи повідомленнями. Зображення є фотомонтажем, створеним для дискредитації програми "Контракт 18–24".
У ЦПД зауважили, що раніше російські пропагандисти вже поширювали подібний фейк, у якому виплати за контрактом начебто прирівнювались до підписки на Netflix.
Як повідомляв Укрінформ, найближчим часом пропагандисти Кремля активізують зусилля, спрямовані на дискредитацію переговорного процесу, угоди зі США про надра тощо.