Російські фейки розраховані на «кліпове» мислення і сприйняття на віру — експерти

Російські фейки розраховані на «кліпове» мислення і сприйняття на віру — експерти

Укрінформ
Потік російських інформаційних фейків на тлі посилення військової ескалації розрахований на так зване “кліпове” мислення і спрямований призвичаїти аудиторію приймати їх на віру.

Про це на пресконференції в Укрінформі сказали українські експерти в галузі контрпропаганди.

“Весь потік фейків заточений на кліпове мислення. І там не дбають, щоб вкинувши фейк, надалі його якось розвивати й обгрунтовувати. Гарними ліками проти пропаганди є повертатися до цих фейкових новин за якийсь час, цікавлячись, чи був розвиток. І швидше за все, там не буде жодного розвитку, а це одноденна історія, розрахована на дуже короткий час. Тому що вироблення фейків стоїть на потоці”, - сказав завідувач відділу ГР “Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки” Максим Майоров.

За його словами, одним із завдань дезінформаційної кампанії є виховання специфічної аудиторії, яка готова приймати на віру все, що говорить Росія.

“Росія створює світ постправди, а їхні засоби масової дезінформації виховують специфічний тип аудиторії, якій байдуже, що є правда, а що ні, і яка не зацікавлена у встановленні істини, а готова приймати на віру будь-що. І єдиним орієнтиром для сприйняття інформації цією аудиторією має бути джерело інформації — якщо це говорить Росія, то це приймається, а якщо вороги Росії, то це відкидається”, - зазначив експерт.

Читайте також: Ткаченко розповів, яким чином можна здолати «інформаційний тероризм» Росії

Як вважає виконавчий директор StopFake Руслан Дейниченко, масовані дезінформаційні атаки РФ пов’язані не тільки з пошуками приводів для війни в умовах останнього загострення, а й щоб послабити співпрацю України з західними партнерами.

“Це не тільки пошук приводу для війни. Росія використовує свою пропаганду практично в будь-якій сфері. Останній приклад - українці почали створювати територіальну оборону й одразу в Росії з’явилися публікації, що її створюють нацисти. Мета цих інформаційних вкидів очевидна — щоб нашим західним партнерам було важче допомагати Україні і щоб громадська думка в їхніх країнах тиснула на їхні уряди”, - зазначив Дейниченко.

Читайте також: СБУ викрила «медійника», який поширював вигідні Кремлю фейки

Захід організувала головна редакція “Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки” Укрінформу, він був присвячений аналізу методів російської кампанії дезінформації в умовах гібридної війни та посилення військової ескалації.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-