У НАЗК заявляють: зробили все, щоб проблем з е-декларуванням більше не було
Про це на брифінгу у понеділок заявив керівник апарату НАЗК Ігор Ткаченко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"По реєстру проблеми, які були на початку року, всі вирішені, реєстр дооснащено всім необхідним обладнанням згідно з тими вимогами, які ставив перед нами наш адміністратор (ДП "Українські спеціальні системи" - ред). На сьогодні проблем із дооснащенням Реєстру взагалі не існує. Існує проблема з модернізацією Реєстру і програмного технічного забезпечення, на якому він працює. Ця проблема пов'язана якраз із необхідністю заходів щодо автоматичної перевірки е-декларацій", - сказав Ткаченко.
Він нагадав, що НАЗК отримало систему е-декларування у складі трьох модулів, що дає змогу подавати та оприлюднювати інформацію про статки і доходи посадовців. Але досі не вистачає модулів, які дозволяли б перевіряти інформацію декларантів у автоматичному режимі - модуля арифметичного і логічного контролю та модуля з'єднання із зовнішніми реєстрами.
За словами Ткаченка, це дуже складне технічне питання, яке у НАЗК намагаються вирішити шляхом здійснення технічної експертизи Реєстру. Для цього відповідні служби Нацагентства тестують правила логічного та арифметичного контролю, розроблені завдяки ПРООН ще торік.
"Ми розгорнули у нас в НАЗК тестову версію Реєстру без персональних даних і здійснюємо інсталяцію модуля правил логічного та арифметичного контролю, щоб верифікувати ці правила, аби потім затвердити як нормативний акт. Після цього нам потрібно здійснити аналіз Реєстру, який знаходиться на серверах у ДП "УСС", щоб визначити, чи можна доставити модуль, розроблений ПРООН, чи технічно зробити це абсолютно неможливо", - сказав керівник апарату НАЗК.
Він додав, що цю роботу планується завершити у вересні-жовтні.