SELECT p.id,p.filename, p.memo_ukr memo, g.photo_id main_photo, g.name_ukr gname FROM photos p LEFT JOIN galleries g ON g.id=p.gallery_id AND g.photo_id=p.id WHERE p.gallery_id=? ORDER BY main_photo DESC, p.weight На об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід - 12.07.2018 17:33 — Новини Укрінформ
На об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід

На об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід

Фото
479
Ukrinform
На об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід, навантаження на який створюють кількома фурами масою 30 тонн кожна. 

Про це поінформували у прес-службі Дніпропетровської ОДА.

«Один з найважливіших інфраструктурних проектів-2018 – друга черга об’їзної навколо Дніпра. Цьогоріч Дніпропетровська ОДА «розморозила» цей довгобуд і взялася за будівництво шляхопроводу та під’їздів до нього. Роботи – на фініші. Уже найближчим часом транспорт їхатиме на запорізьку трасу напряму, без «петлі» через поля. На добудову об’єкту з обласного бюджету виділили понад 40 млн грн. Додаткові кошти – результат митного експерименту та реформи децентралізації», – наголосив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

На об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід / Фото: Дніпровська обласна державна адміністрація

В ОДА підкреслили, шо будівництво нового шляхопроводу вже завершено – наразі тривають випробування споруди.

Навантаження на різних ділянках мосту створюють декілька фур. Вага кожної – до 30 тонн.

Обстеження та оцінку технічного стану мосту за допомогою спеціального обладнання проводять спеціалісти Державного дорожнього науково-дослідного інституту ім.Шульгіна (Київ). Кажуть, перевіряють якість і надійність споруди, а також її відповідність сучасним ДБН.

«Шляхопровід навантажуємо поступово. Працюємо як на проїзній частині, так і під мостом. Щоразу фіксуємо деформацію, яка відбувається при навантаженні на опори. Фактичні дані порівнюємо з проектними», – зауважив представник ДерждорНДІ Ігор Бабяк.

За словами радника голови Дніпропетровської ОДА Юрія Голика, вже зараз готується проектна документація на продовження робіт на об’їзній наступного року.

Будівельні роботи на об’єкті розпочались наприкінці квітня. За цей час змонтували понад півсотні балок та 270 залізобетонних плит, провели гідроізоляцію споруди. Крім того, облаштували 250 м бордюрів та встановили більше 100 м перил.

Читайте також: На Буковині завершують узгодження перспективного плану ОТГ області

На сьогодні вже заасфальтували дорогу через шляхопровід. Наразі асфальтують підходи до нього та з’їзди: вже уклали два з трьох шарів покриття. За проектом, товщина дорожнього «одягу» – 25 см.

Наступна ділянка на об’їзній – 7-кілометрова дорога на аеропорт та Південний міст. Вона має розвантажити місто Дніпро від транзитного транспорту, здебільшого, вантажівок. Загальна вартість робіт – майже 600 млн грн.

Перша черга Південного обходу була здана у 2011 році. Будівництво другої – розпочалося у 2012-му, проте через два роки його призупинили через брак фінансування.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-