Комітет ВР планує переглянути правки до законопроєкту про середню освіту

Комітет ВР планує переглянути правки до законопроєкту про середню освіту

Укрінформ
Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій перегляне правки парламенту 8-го скликання до законопроєкту про повну загальну середню освіту.

Про це в коментарі Укрінформу сказав голова Комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак.

“Це законопроєкт, який ми не можемо не розглядати. З одного боку, він пройшов перше читання в минулому скликанні. Він надійшов до другого, були внесені якісь правки депутатів, працювала робоча група над врахуванням цих правок. Ми беремо за основу те, що пройшло перше читання, без врахування правок, і всі правки окремі, які були подані в минулому скликанні, зараз є два тижні, щоб депутати нового скликання подали свої правки, і у нас буде два комплекти правок - з минулого скликання і нового, дев'ятого скликання. Після цього разом з робочою групою ми будемо сідати і проходити по кожній правці”, - повідомив Бабак.

Нині, як повідомив Бабак на засіданні комітету, законопроєкт про повну загальну середню освіту зареєстрований у базі Верховної Ради під новим номером - № 0901 від 29 серпня 2019 року.

Він уточнив, що до Комітету з питань освіти, науки та інновацій від ВР минулого скликання перейшло 5 законопроєктів, загалом у віданні комітету знаходиться 22 законопроєкти.

Натомість зараз змінився перелік відання комітетів, і питання інтелектуальної власності перейшли у відання Комітету ВР з питань економічної політики, і Комітет з питань освіти, науки та інновацій не розглядатиме законопроєктів, які стосуються цих питань.

Як повідомлялося, законопроєкт про повну загальну середню освіту був внесений у Верховну Раду Кабінетом міністрів 5 квітня 2019 року під номером 10204. Парламент 30 травня схвалив цей законопроєкт у першому читанні 229-ма голосами.

Читайте також: У МІОК закликають підтримати освітній проєкт для українського закордонного шкільництва

Законопроєктом, зокрема, пропонується запровадження педагогічної інтернатури для молодих вчителів; система доплат за завідуваннями кабінетами інформатики, ресурсними кімнатами, спортивними залами; педагогічна свобода вчителів: можливість формувати власну програму на основі Державного стандарту, розробляти власну систему оцінювання та мотивації учнів, підвищувати кваліфікацію за власним вибором за кошти держави.

Також законопроєктом передбачається кілька моделей оволодіння дітьми з національних меншин державною та рідною мовами, можливість вибору школярами предметів, створення міжкласних груп, право на освіту та навчання для дітей, що перебувають на лікуванні у лікарнях, механізм затвердження індивідуального навчального плану, можливість для учнів вибудовувати власну освітню траєкторію, можливість перезарахування позаурочних занять з певних предметів, домашнє навчання. Окрім цього, законопроєктом пропонується вдосконалення системи виборів директорів шкіл, більша фінансова автономія шкіл.

Фото: Цензор.нет

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-