Інвентаризація опозицій

Інвентаризація опозицій

882
Ukrinform
Інвентаризація опозицій:

1) БАТЬКІВЩИНА. Теми – соціалка, тарифи, ціни. Цільова аудиторія – соціально вразливі верстви, села. Курс – на перевибори!

2) САМОПОМІЧ – антикорупція, прозорість влади, нові обличчня. Цільова аудиторія – “креативний клас”, міста. Тактика - дистанціювання від влади і будь-яких рішень. Курс – на президентські вибори!

3) РПЛ – імпіпчмент президента, критика “всього поганого”. Цільова аудиторія – протесний електорат, села, невеликі міста. Курс – на перевибори АБО переформатування уряду восени.

4) ВНУТРІШНЯ ОПОЗИЦІЯ У ВЛАДІ (ті, хто не голосував за уряд) - антикорупція. Цільова аудиторія – “креативний клас”, міста. Курс – на перевибори у складі “проекту Саакашвілі”!

5) ОЛІГАРХІЧНА ОПОЗИЦІЯ (“Воля народу”, “Відродження”) – “за все хороше”. Цільова аудиторія – власні мажоритарні округи. Курс – постійний торг за збереження “схем”.

6) ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК – соціалка, тарифи, ціни + “порушення” прав громадян сходу країни. Цільова аудиторія – протесний електорат, мешканці “сходу”. Курс – на перевибори!

7) ПОЗАПАРЛАМЕНТСЬКА ОПОЗИЦІЯ - оновлення політикуму, новий закон про вибори. Цільова аудиторія – протесний електорат, міста. Курс – перевибори вже, або після нового виборчого закону.

Влада – одна. Опозицій – сім. А які опозиції знаєте ви?

Сергій Таран
 

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-