
Серед киян кількість прихильників вступу до НАТО зросла майже вдвічі
Про це заявила під час презентації результатів соціологічного дослідження "Індекс підтримки євроатлантичної інтеграції: зміна у настроях киян" в Укрінформі завідувач відділу соціологічного моніторингу розвитку міста КНДУ "Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста" Ганна Залізняк.
Зокрема, за її словами, після подій на Майдані у 2013-2014 роках та на початку військової агресії з боку Росії ситуація докорінно змінилася у ставленні до НАТО.
"Сьогодні майже вдвічі зросла частка прибічників орієнтації України на НАТО і зійшла геть нанівець підтримка євразійського вектору для України. І вже за даними опитування 2017 року, ми можемо однозначно говорити про те, що "шальки терезів" схилилися в бік підтримки євроатлантичної інтеграції", - наголосила вона.
За її словами, якби наприкінці лютого 2017 року було проведено референдум щодо вступу України до НАТО, то з тих, хто визначився з вибором, "за" проголосували б 63% киян, "проти" - 36%.
Залізняк також вона зазначила, що євроатлантичний вектор для України підтримується практично у всіх статево-вікових групах. "Однак чоловіки більш рішуче налаштовані щодо європейського вибору України, ніж жінки. Також чим молодші респонденти, тим активніша підтримка і приєднання до ЄС і НАТО", - додала вона.
Як зазначила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко, столична влада долучилася до Всеукраїнської інформаційної кампанії "НАТО - Україна. Безпека. Захист. Стабільність".
"Минулого року мер Києва Віталій Кличко затвердив план, яким ми долучаємося до роботи з підвищення інформування киян, і відповідно до цього плану ми зробили аналітичне дослідження, щоб ми мали можливість орієнтуватися, з ким нам працювати з цієї теми, хто є наша цільова аудиторія", - зауважила Гузенко.
Опитування в столиці проводилося з 9 по 20 грудня 2017 року на замовлення Департаменту суспільних комунікацій КМДА.
Всього опитано 2004 респонденти у віці 18 років та старше. Метод отримання інформації: індивідуальне інтерв’ю за місцем мешкання респондента.