Пандемія змусила німців пити ще менше пива

Пандемія змусила німців пити ще менше пива

Укрінформ
Пандемія призвела до скорочення споживання пива в Німеччині.

Про це, як повідомляє Укрінформ, свідчать дані, оприлюднені 30 липня Федеральним статистичним відомством ФРН (Destatis).

«У першій половині 2021 року продажі пива впали на 2,7%, або на 113,4 млн літрів порівняно з аналогічним періодом попереднього року», - йдеться у пресрелізі відомства.

З січня до кінця червня пивоварні та пивні склади Німеччини продали близько 4,2 млрд літрів пива (дані не включають безалкогольне пиво та солодові напої, а також пиво, імпортоване з країн, що не входять до Європейського Союзу (ЄС).

Читайте також: Рада планує знизити акциз на пиво для малих виробників

На внутрішній ринок потрапило 80,4% від загального обсягу проданого пива, яке було оподатковано. Внутрішні продажі при цьому впали на 4,9% до 3,3 млрд літрів порівняно з першою половиною 2020 року. Решта 19,6% або 816,6 млн літрів були продані без оподаткування (постачалися на експорт або споживалися як так звані домашні напої), це було на 7,7% більше, ніж у попередньому році. З експортної частки 379,7 млн літрів (+ 3,5%) було відправлено до країн ЄС, 431,5 млн літрів (+ 11,9%) - до країн, що не є членами ЄС, і 5,5 млн літрів (-5,2%) було роздано безкоштовно як «домашній напій» для працівників пивоварні.

Читайте також: Локдаун у Британії зіпсував 20 олімпійських басейнів пива

Що стосується пивних сумішей - пива з лимонадом, колою, фруктовими соками та іншими безалкогольними добавками, - то в першому півріччі було зафіксовано зростання продажів на 8,4% більше у річному порівнянні. Однак вони становили лише 5,7% загального продажу пива - 238,9 млн літрів.

Читайте також: У відповідь на видворення дипломатів Росія може обмежити імпорт чеського пива

Продажі цього продукту, відзначають статисти, різко скоротилися під час коронавірусної кризи, коли були закриті під час локдауну ресторани, бари та готелі. Зростання експорту не змогло компенсувати втрати на внутрішньому ринку. Найбільше падіння спостерігалося у січні (-27,0%) та лютому (-19,1%). Після того, як навесні 2021 року обмеження були послаблені, продажі відновились: у березні було продано хмільного напою на 12,4% більше, ніж за аналогічний місяць минулого року, а в червні - на 11,2%.

Безвідносно до пандемії та локдаунів, останніми роками споживання пива в Німеччині знижувалося.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-