В антикорупційній стратегії закладені можливості для деолігархізації — голова НАЗК

В антикорупційній стратегії закладені можливості для деолігархізації — голова НАЗК

Укрінформ
В антикорупційній стратегії до 2024 року, яка перебуває на розгляді у Верховній Раді, закладені можливості для деолігархізації.

Про це заявив голова Національного агентства з питань запобігання корупції Олександр Новіков під час Всеукраїнського форуму "Україна 30. Економіка без олігархів", передає кореспондент Укрінформу.

“З вересня у парламенті знаходиться антикорупційна стратегія. Вона вже рекомендована парламенту до другого читання для прийняття. Тут є відповіді на всі питання, як зробити владу некорумпованою і незалежною від впливу фінансово-промислових груп”, - сказав Новіков.

Він назвав три основних пункти з антикорупційної стратегії, які дозволять унеможливити вплив олігархів. Першим пунктом, за словами Новікова, є схвалення парламентом закону про лобізм, який повинен унормувати питання впливу бізнесу на владу.

Другим пунктом Новіков назвав зменшення навантаження на бізнес. Це має дати змогу малому та середньому бізнесу ставати великим та конкурувати на рівних, зауважив голова НАЗК.

“По-третє, і найважливіше — це судова реформа. Не початок її, не продовження, не перезавантаження, а нарешті її закінчення”, - підкреслив Новіков.

Він назвав законопроєкти про Вищу раду правосуддя та про Вищу кваліфікаційну комісію суддів ключовими для завершення судової реформи.

Читайте також: Данілов: Якщо залишатиметься олігархічна економіка і корупція, ми ніколи не увійдемо в НАТО

Як повідомлялося, 2 червня Президент Володимир Зеленський вніс на розгляд Верховної Ради законопроєкт №5599 «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов'язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну або політичну вагу в суспільному житті (олігархів)».

Документом передбачається внесення змін до низки законів з метою створення Реєстру осіб, які мають значну економічну або політичну вагу в суспільному житті (олігархів), визначення порядку включення осіб до Реєстру та наслідків такого включення, запровадження декларування публічними службовцями контактів з особами, включеними до зазначеного Реєстру.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-