Як карантин вплинув на купівельні звички українців

Як карантин вплинув на купівельні звички українців

Дослідження
Укрінформ
Згідно з результатами дослідження компанії "Делойт" в Україні, карантинні обмеження, запроваджені з весни 2020 року, вплинули на споживацькі звички 63% українців.

Як передає кореспондент Укрінформу, про це йдеться у презентації результатів дослідження "Cпоживацькі настрої українців 2020", яка відбулася 16 березня.

Керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції компанії "Делойт" в Україні Олександр Ямпольський під час презентації зазначив, що найбільший вплив карантину на споживацькі звички спостерігається на вікову категорію "понад 60 років", а найменший – на групу "16-25 років".

Відтак у 2020 році 39% українців скоротили частоту здійснення покупок офлайн та 30% зменшили розміри витрат в офлайн-магазинах. Тоді як 18% опитуваних збільшили частоту онлайн-покупок та 22% збільшили обсяг витрат на такі покупки.

Читайте також: На депресію скаржилась майже половина людей, які хворіли на COVID-19

Крім цього, у 2020 році 66% українців скоротили витрати на алкогольні напої та 64% стали рідше відвідувати ресторани і бари. 31% респондентів відзначили, що стали витрачати більше коштів на лікарські засоби.

Партнерка «Делойт» з аудиту галузі ритейлу та оптової дистрибуції Ольга Шамрицька під час презентації також зазначила, що у 2020 році більше 50% опитуваних продовжували купувати офлайн продукти харчування, алкогольні напої та лікарські засоби, більше половини опитуваних купували в інтернеті косметику, парфумерію, побутову техніку, електротехніку, дитячі товари та іграшки. Найбільше українці минулоріч економили на купівлі одягу, взуття, косметики, парфумерії, товарів домашнього вжитку та побутовій хімії.

Читайте також: Українці оцінили дії влади щодо боротьби з COVID-19

За результатами дослідження було виявлено, що 25% українців купують товари місцевого виробництва, навіть, якщо ціна на них вище; 56% респондентів відповіли, що знають та купують товари з позначкою "made in Ukraine".

Під час дослідження було виявлено, що 40% українців не почуваються комфортно, здійснюючи покупки офлайн, кожен другий хвилюється за збереження своїх даних під час покупок в інтернеті. При цьому, 32% опитуваних планують впродовж наступних 1-2 років збільшити кількість онлайн-покупок, а 20% планують скоротити кількість покупок офлайн.

Як повідомляв Укрінформ, 17 лютого Кабінет Міністрів схвалив постанову про встановлення в Україні адаптивного карантину до 30 квітня, встановлено 4 рівень епідеміологічної небезпеки та показники їх визначення. Карантин в Україні було запроваджено з 12 березня 2020 року.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-