"Антонов" цьогоріч на 26% збільшив обсяг авіаперевезень

Укрінформ
Державне підприємство "Антонов" збільшило обсяг комерційних авіаперевезень на 26% порівняно з минулорічним показником завдяки припиненню співпраці з російською компанією "Волга-Днепр". 

Про це повідомила прес-служба ДП "Антонов"

"ДП "Антонов", що входить до складу ДК "УкрОборонПром", за першими підсумками 2017 року збільшило обсяг комерційних авіаперевезень на 26% у порівнянні із 2016 роком. Загальний наліт за 11 місяців цього року становив вже 4 823,1 годин, в той час, коли за весь 2016-й цей показник був на рівні 3 831,9 годин", - йдеться у повідомленні.

Як зазначають на підприємстві, за останні три місяці "Антонов" налітав 2120 годин, в той час, як російська "Волга-Днепр", яка має більшу кількість літаків, - 1786. Тобто, українськими літаками було перевезено більше вантажів, отримано більше прибутку та сплачено більше податків в українські бюджети всіх рівнів.

В ДП "Антонов" наголошують, що це стало можливим завдяки припиненню співпраці у цій галузі з російською компанією "Волга-Днепр", яка з 2006 року користуючись умовами "кабального" договору з "Антоновим", була монополістом на ринку авіаперевезень літаками Ан-124 "Руслан".

За цим договором російська "Волга-Днепр" здійснювала весь логістичний менеджмент, розпоряджаючись літаками "Антонова" та самостійно, на свій розсуд, розподіляла прибуток, валова частина якого залишалась в Росії.

Наприкінці 2016 року "Антонов" реалізував програму припинення такої "співпраці". Для цього були задіяні компанії Antonov Salis Gmbh, для реалізації участі української компанії у програмі НАТО - SALIS та Dreamlifts LTD, для забезпечення логістичного супроводу комерційних перевезень.

Враховуючи тендерні умови НАТО для укладення контракту на перевезення за програмою SALIS, "Антонов" створило Antonov Salis gmbh, яка входить у його структуру.

При цьому, як пояснюють в українському концерні, юридичний механізм створення Antonov Salis gmbh в інтересах забезпечення участі ДП "Антонов" у тендері, був погоджений з відповідними структурами альянсу. 

"Саме завдяки виконанню всіх вимог тендеру, рік тому, НАТО підписало контракт в інтересах ДП "Антонов". До того ж, всі суми платежів, які поступають на рахунок Antonov Salis gmbh транзитним платежем переводяться на рахунок ДП Антонов в Україні. Ці платежі декларуються як транзитні та перебувають під контролем Федерального Банку Німеччини", - зазначають на підприємстві.

Читайте також: Китай зацікавився купівлею українських літаків

В "Антонов" стверджують, що Antonov Salis gmbh виступає фактично в статусі неприбуткового підприємства, яке звільнено від сплати податку на додану вартість відповідно до директив ЄС, як постачальника послуг для потреб НАТО.

У свою чергу, британська компанія Dreamlifts LTD - є агентською компанією, без якої неможливо здійснювати міжнародні комерційні авіаперевезення по всьому світу. Залучення таких компаній є звичайною та багаторічною практикою абсолютної більшості авіаперевізників світового рівня.

Напередодні у ЗМІ з'явилася інформація, що державне авіабудівне підприємство "Антонов", яке входить до складу держконцерну "Укроборонпром", втратило контроль над фінансовими потоками від авіаперевезень у рамках програми НАТО, і тепер основний прибуток від цих послуг дістається двом іноземних посередницьким компаніям: "Antonov Salis Gmbh" і "Dreamlifts LTD".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-