Конкурс проєктів серед української молоді за кордоном «Бренд Україна: творимо разом» продовжив реєстрацію

Конкурс проєктів серед української молоді за кордоном «Бренд Україна: творимо разом» продовжив реєстрацію

Укрінформ
Міжнародний конкурс проєктів серед української молоді за кордоном «Бренд Україна: творимо разом» продовжив реєстрацію до 31 січня.

Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці співорганізатора заходу - Міжнародного інституту освіти, культури та зв’язків з діаспорою (МІОК) Національного університету «Львівська політехніка», передає Укрінформ.

Зареєструватися можна за цим посиланням: https://forms.gle/RwQe723CMkkeDAbN9, зазначається у дописі.

Як повідомляв Укрінформ, мета конкурсу – залучити українських дітей з усього світу до творення і промоції образу України в їхніх середовищах.

До участі запрошуються, зокрема, учні українських шкіл, члени українських молодіжних патріотичних громадських організацій тощо.

Організаторами конкурсу виступають, зокрема, Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою (МІОК) та Українська школа в ОАЕ «Софія» у партнерстві зі Світовою федерацією українських жіночих організацій (СФУЖО) та Світовою координаційно-виховною радою Світового конґресу українців (СКВОР-СКУ).

Читайте також: Українські освітяни закордону можуть скористатися новим мовним онлайн-курсом

Як зауважується в інформаційних буклетах про конкурс, розміщених посольством України в Кувейті в Фейсбуці, тисячі дітей-громадян України та дітей українського походження є членами молодіжних патріотичних організацій, учнями та студентами закордонних навчальних закладів, які постійно представляють Україну під час різноманітних Міжнародних днів та інших заходів, що проводяться в багатьох країнах. Сьогодні ці презентації організовуються силами окремих батьків і дітей, відсутні якісні презентаційні матеріали про Україну, об’єднані цілісною ідеєю, які б сприяли покращенню іміджу нашої країни.

Також, як зазначається, відсутні цікаві матеріали про Україну саме для дітей та молоді; бракує презентаційних матеріалів, якісно перекладених іноземними мовами (окрім англійської) та створених з урахуванням специфіки сприйняття України в різних регіонах і країнах світу тощо.

Саме з метою дослідження цих особливостей, пошуку цікавих ідей для формування іміджу України, об’єднаних спільною стратегією, сторення бази презентаційних матеріалів про бренд «Україна» з урахуванням особливостей дитячої аудиторії ініцйовано проведення міжнародного конкурсу проєктів, зазначається в буклеті.

Завдання ініціативи:

- пошук ідей для формування позитивного іміджу України серед різних цільових аудиторій з урахуванням специфіки країн світу та особливостей дитячої та молодіжної аудиторії;

- стимулювання творчого потенціалу української молоді за кордоном для пошуку нових нестандартних та малобюджетних засобів комунікації, за допомогою яких доцільно поширбвати інформацію про бренд «Україна» в різних країнах та регіонах світу;

- пошук ідей для дитячої та молодіжної культурної дипломатії України в світі;

- зацікавлення учнів українознавчих шкіл за кордоном у вивченні предметів «Українознавство», «Українська мова», «Історія України», «Родзинки дипломатії» тощо;

- привернення уваги громадськості в Україні та за кордоном до бренду «Україна» тощо.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-