Українську кіноіндустрію презентували в Китаї

Українську кіноіндустрію презентували в Китаї

Фото
Укрінформ
Презентація української кіноіндустрії відбулася в Китаї у рамках Пекінського кінофестивалю.

Про це повідомляє Міжнародне радіо Китаю у Facebook.

«Гостям заходу розповіли про розвиток кіноіндустрії в Україні, стан справ на українському кіноринку, а також про приклади успішної співпраці Китаю і України в цій сфері та про плани на майбутнє», - йдеться у повідомленні.

Організатором заходу виступила Українська кіноасоціація за підтримки Державного агентства України з питань кіно.

Як повідомляв Укрінформ, на кіноринку Пекінського міжнародного кінофестивалю Beijing Film Market 16 квітня вперше мала відбутися велика презентація креативних та виробничих можливостей української кіноіндустрії, що має відкрити нові можливості для співпраці між двома країнами.

Презентацію Ukraine is Your Destination було підготовано Українською кіноасоціацією за підтримки Державного агентства України з питань кіно. Вона триватиме дві години та складатиметься з кількох тематичних блоків. У першому буде представлено загальну інформацію про кіноринок України: аналітичний звіт про стан кіноіндустрії, особливості законодавства, можливості інфраструктури”, - ідеться в повідомленні.

Як зазначається, далі потенційні партнери з Китаю та інших країн дізнаються про наші виробничі можливості – зокрема про наявність конкурентоспроможних продакшн-сервісів світового рівня. Особливий акцент буде зроблено на великому потенціалі українських знімальних локацій. Крім того, гостям презентації представлять ключових гравців українського кіноринку, розкажуть про переваги виробництва в Україні та копродукції з нашою державою. А також розповідатимуть про успішні кейси українсько-китайської співпраці: зокрема – торішній реліз у Китаї “Викраденої принцеси”. І це був перший випадок комерційного прокату фільму українського виробництва у найбільшій за населенням країні світу, і наша анімація стартувала відразу на 4 500 екранах.

Для зручності гостей презентацію Ukraine is Your Destination – так само, як і більшість промо-матеріалів Українського національного стенду, що працюватиме на кіноринку з 16 по 19 квітня, – буде перекладено китайською мовою.

Така прискіпливість у підготовці закономірна, адже Китай, де нараховується близько 60 тис. екранів і торік було продано понад 1,7 млрд квитків у кіно на суму $9,3 млрд, представляє великий інтерес для українських виробників контенту. А українські продакшн-можливості та відкритість до копродукції, своєю чергою, предметно цікавлять потенційних китайських партнерів. Тож саме час почати торування великого шовкового шляху кіно – шляху, що працюватиме в обох напрямках і для спільної користі.

“Ми бачимо реальні перспективи співпраці з китайськими партнерами. Задля їхньої реалізації ми продовжуємо працювати над просуванням українського контенту на азійський ринок, а також працюємо над підписанням міжурядової угоди про спільне виробництво фільмів між Україною та КНР”, - підкреслює голова Держкіно Пилип Іллєнко.

Цьогоріч Пекінський кіноринок значно розширився. Кількість днів його роботи збільшилась до чотирьох, а також на 20% збільшено площу локації. Крім того, організатори запросили до участі у програмі відомих американських та європейських експертів та збагатили її новими заходами, намагаючись приділити увагу всім аспектам виробництва та дистрибуції фільмів.

Фото: сторінка Міжнародне радіо Китаю у Facebook

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-