Стартапи, пітчинги і не тільки: Ткаченко розповів про плани розвивати креативні хаби

Стартапи, пітчинги і не тільки: Ткаченко розповів про плани розвивати креативні хаби

Укрінформ
У Міністерстві культури та інформаційної політики планують вкладати інвестиції у посилення інфраструктури креативних індустрій.

Про це у Фейсбуці поінформував глава МКІП Олександр Ткаченко, передає Укрінформ. 

Він нагадав, що нещодавно у співпраці з Київською школою економіки і за підтримки USAID Ukraine МКІП презентувало економічне дослідження креативних індустрій, і що серед основних відкриттів було те, що збільшення капіталу в секторах креативних індустрій на 1 грн призводить до збільшення загального ВВП на 1,9-2,2 грн.

«Це набагато більше, ніж коли виділяти кошти просто на споживання. Далі плануємо інвестувати у посилення інфраструктури креативних індустрій. У планах міністерства – розробка моделі креативних хабів, привабливих для містян не лише завдяки сучасному наповненню (від 3D-принтерів до ліцензійного софту), а й через програмну складову», - повідомив очільник МКІП.

Читайте також: Креативні індустрії: Ткаченко розповів про 11 програм МКІП

За словами Ткаченка, у міністерстві вже визначають міста, де будуть реалізовані пілотні проєкти.

«На базі хабів функціонуватимуть програми менторства та інкубації креативних стартапів, інвестиційні пітчинги, навчання, тренінги тощо. Все для того, щоб у регіонах створювався конкурентоспроможний локальний креативний продукт», - уточнив міністр.

На його думку, креативні хаби – це концентрація творчості, цифрових технологій і хард-інфраструктури, і їх впровадження потребує спільних дій з Міністерством цифрової трансформації України, а також - Міністерством розвитку громад та територій України та злагодженої співпраці з місцевою владою і приватним сектором.

Ткаченко окремо зазначив, що в українських містах - Києві, Львові, Дніпрі, Одесі, Івано-Франківську – є багато потужних креативних хабів, водночас зауваживши, що під цим словом ховаються коворкінги без змістовного творчого наповнення, «що насправді не має бути так».

Читайте також: Креативні індустрії: Ткаченко розповів, які проблеми викрила пандемія

За словами міністра, команда МКІП під креативними хабами розуміє центри тяжіння для локального креативного бізнесу, «це місця, де розвиваються підприємці у сфері креативних індустрій: удосконалюють компетентності, підвищують рівень свого продукту і спроможність свого бізнесу; і від розуміння вже перейшли до дій».

Ткаченко пояснив також, що курс на створення креативних хабів зафіксовано в Національній економічній стратегії 2030, Державній стратегії регіонального розвитку до 2027 року, Указі Президента України.

«У 60-х Велика Реставрація та креативні хаби по всій країні допомогли тогочасному міністру культури Франції Андре Мальро підняти вагу французької культури на рівень, завдяки якому її авторитет і сьогодні – беззаперечний. А українська культура, переконаний, не поступається будь-якій іншій. Тож не боїмося імплементувати на державному рівні тренди – не лише модні, а й сталі, змістовні й засновані на даних», - зазначив очільник міністерства.

Читайте також: Олександр Ткаченко, міністр культури та інформаційної політики

Як повідомлялося, 11 березня у МКІП поінформували, що на замовлення та у співпраці з Міністерством культури та інформаційної політики України, за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» Київська школа економіки підготувала дослідження про вплив креативних індустрій на розвиток економіки.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-