Польська залізниця планує брати до 85% електроенергії з відновлювальних джерел

Польська залізниця планує брати до 85% електроенергії з відновлювальних джерел

Укрінформ
Польська залізниця (PKP) планує до 2030 року збільшити частку споживання електроенергії з відновлювальних джерел енергії (ВДЕ) до 85%.

Про це повідомили керівники PKP під час дискусії на тему “Зелений лад на польській залізниці”, що відбулася нещодавно у Варшаві, повідомляє Укрінформ з посиланням на РАР.

Як інформується, у 2030 році 85% електроенергії на польській залізниці має походити з ВДЕ, що дасть можливість за найближчі 9 років заощадити до 1,2 TWh електроенергії.

На Польській залізниці хочуть реалізувати концепцію eco-driving, що означає оптимальне використання електроенергії, необхідної для проїзду потягом певного відрізка шляху. В її рамках планується встановлення в локомотивах лічильників, які контролюватимуть споживання електроенергії для визначеної швидкості потягу. Перші лічильники вже з’явились у локомотивах PKP “Інтерсіті”, а загалом їх планується встановити у понад 300 локомотивах "Інтерсіті".

PKP “Інтерсіті” також модернізовує власну інфраструктуру відповідно до екологічних вимог. Зокрема, 17 станцій перевізника будуть обладнані cонячними батареями, там також буде збудовано екологічні мийки разом з очисними спорудами.

Читайте також: Польща планує зменшити використання антибіотиків на тваринницьких фермах

Підприємство PKP “Eнергетика” у 2020 році інвестувало 1 млрд злотих (7 млрд грн) в інфраструктуру. Зокрема, в цьому році на 500 підстанціях буде встановлено сонячні батареї, а в подальших планах – створення кількохсот вітрових і сонячних електростанцій. Крім того, в потягах планується встановити пристрої, які дадуть змогу переробляти в електроенергію енергію, яка виробляється потягами під час гальмування.

У PKP оцінюють, що модернізація системи опалення й освітлення залізничної інфраструктури, зокрема вокзалів, дасть можливість заощаджувати до 16% енергії. Відтак, польська залізниця запроваджує смартсистему керування освітленням: воно включатиметься у випадку появи вночі на перонах пасажирів. Крім того, на залізниці замінено усі звичайні елементи освітлення на світлодіодні LED-лампи, а також встановлюються сонячні батареї на будинках залізниці.

Нині PKP здійснює програму модернізації 200 вокзалів на суму 2 млрд злотих (14 млрд грн), де передбачається застосування інноваційних систем економії електроенергії й екологічних рішень.

Фото з відкритих джерел

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-