KLM судитимуть за недостовірну рекламу про екологічність авіарейсів

KLM судитимуть за недостовірну рекламу про екологічність авіарейсів

Укрінформ
Нідерландська авіакомпанія KLM відповідатиме в суді за недостовірну рекламу про екологічність авіарейсів. 

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Sky News.

“Нідерландська авіакомпанія KLM постане перед судом за звинуваченням у тому, що її реклама вводить в оману щодо екологічності авіарейсів”, - ідеться у повідомленні.

Судовий розгляд ініціювали юристи-екологи ClientEarth та представники кампанії Fossielvrij NL.

Фото: Client Earth
Фото: Client Earth

Вони переконані, що реклама авіакомпанії створює хибне враження про екологічність польотів та плани щодо боротьби із забрудненням. При цьому стверджується, що реклама KLM вводить в оману пасажирів, що це порушує європейське законодавство щодо захисту прав споживачів.

Зазначається, що реклама авіакомпанії проходить під девізом “Літай відповідально”.

У низці рекламних матеріалів KLM представлена ​​як така, що перебуває на шляху до скорочення викидів до чистого нуля до 2050 року. Проте юристи ClientEarth кажуть, що план KLM щодо збільшення кількості рейсів суперечить дослідженням, які попереджають, що не можна досягти чистого нуля без обмеження загальної кількості рейсів.

Читайте також: У Британії застосували санкції проти трьох російських авіакомпаній

Авіакомпанія стверджує, що може збільшити пасажиропотік без збільшення викидів завдяки новим технологіям, таким як екологічно чисті види палива. Крім того, KLM запустила компенсуючі проєкти, які передбачають відновлення лісів та закупівлю біопалива для KLM. Позивачі стверджують, що світ не може покладатися на компенсацію та продовжувати забруднювати довкілля.

“Викиди в результаті польотів не можуть бути компенсовані, якщо клієнти просто доплачують за посадку дерев <...> Цими повідомленнями KLM продовжує дурити споживачів”, - зауважують екологи.

Читайте також: Wizz Air надасть 10 тисяч безкоштовних квитків біженцям з України, які летітимуть до Британії

Раніше Комітет з питань Рекламного кодексу Нідерландів визнав, що KLM вводить в оману своїх клієнтів, переконуючи їх, що можливо компенсувати шкоду навколишньому середовищу авіарейсами.

Фото: JULIAN HERZOG

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-