Кремль збільшує фінансування пропагандистських телеканалів

Кремль збільшує фінансування пропагандистських телеканалів

Укрінформ
Російські інформаційно-пропагандистські холдинги ВДТРК (телеканали Росія-1 і Росія-24) і RT (колишній Russia Today) сумарно отримають з російського бюджету понад 126,4 мільярда рублів (близько 2 млрд дол.) у 2020-2022 роках.

Таку інформацію виявило "МБХ медіа" у нових додатках до законопроєкту "Про федеральний бюджет на 2020 рік і на плановий період 2021 і 2022 років".

Субсидія ВДТРК становить 24,2 млрд рублів у 2020 році, 21,4 млрд рублів — у 2021 році і 21,1 млрд рублів — у 2022 році. Це більше, ніж телеканал отримував раніше. Цього року ВДТРК отримав з бюджету 21 млрд рублів, минулого - 19,9 млрд рублів.

Субсидія автономної некомерційної організації "ТВ-Новости" (в рамках якої здійснюється діяльність телеканалу RT) передбачена в обсязі 23 млрд рублів на наступний рік, 18,2 млрд рублів — на 2021 рік і 18,5 млрд — на 2022 рік.

Читайте також: Журналістка Associated Press заявляє про погрози з боку ЦВК РФ

Загальний обсяг субсидій "Первому каналу", телекомпанії НТВ, телерадіокомпаніям "Петербург", "Карусель", "ТВ Центр" і "Национальный спортивный телеканал" на організацію мовлення у малонаселених пунктах буде збільшено у 2020 році до 7,3 млрд рублів, а у 2021 і 2022 роках — до 7,2 млрд рублів.

Міжнародне інформаційне агентство "Россия сегодня" отримає 7,5 млрд рублів у 2020 році, а на наступні два роки — по 6,8 млрд рублів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-