Facebook створить окремий штаб у Європі, щоб запобігати втручанню в вибори
З такою заявою виступив у понеділок перед європейськими посадовцями відповідальний за комунікації компанії Facebook Нік Клегг, повідомив "Голос Америки".
"Компанія навесні створить центр операцій, який опікуватиметься захистом виборів. Центр розташовуватиметься в Дубліні", - наводить видання заяву Клегга.
Компанія вже має досвід організації подібних центрів, щоб протистояти дезінформації на проміжних виборах у США а також протягом президентських виборів в Бразилії.
"Цей підхід допоможе швидко реагувати на дезінформацію, долучати десятки експертів компанії, включаючи з групи збору інформації, управління даними, досліджень, інженерів та юристів", - зауважив Клегг.
За його словами, щодня через сервіси платформи проходить близько 100 млрд повідомлень. Крім того, компанія на щоденній основі упереджує створення до мільйона несправжніх акаунтів, використовуючи автоматизовані системи. У цьому зв'язку Клегг нагадав про успішну ліквідацію компанією несправжніх російських акаунтів, які діяли в Україні.
В рамках нової програми захисту виборів, Facebook також змінить правила, що стосуються політичної реклами. Так, компанія повідомлятиме імена тих, хто сплачує за ту чи іншу політичну рекламу, що стосується кандидатів, або важливих політичних питань, а також зберігатиме політичну рекламу в публічному доступі протягом семи років.