Поради друзів та соцмережі: що стимулює українців до подорожей

Поради друзів та соцмережі: що стимулює українців до подорожей

Укрінформ
Українські мандрівники надихаються на подорожі порадами друзів та соцмережами: молодь – Інстаграмом, старше покоління – Фейсбуком.

Про це у Фейсбуці повідомляє Державне агентство розвитку туризму, яке провело аналіз джерел інформації, на які покладаються українські мандрівники, перш ніж запланувати свої подорожі, передає Укрінформ.

«Згідно з дослідженням, проведеним у 2021 році, насамперед наші громадяни беруть до уваги поради друзів та родичів, що живуть в Україні. Наступним дієвим інструментом для планування мандрівок вважають соцмережі. На третьому – поради друзів та родичів, які живуть за кордоном. На четвертому – YouTube-контент про мандрівки, на п'ятому – вибір без вибору, оскільки це робочі, бізнес-поїздки. А закривають топ-6 телепрограми, присвячені подорожам», – йдеться у дописі.

Зазначається, що Фейсбуком як інструментом для планування мандрівок більше користується старше покоління (серед людей віком 15-24 років таких 31%, у категорії 35-44 років – 84%, а у категорії 55-64 – 87%), тоді як Інстаграмом користується насамперед молодь: віком від 15 до 25 років – 84%, віком від 25 до 34 років – 58%, віком 55-64 років – лише 22%.

«Що ж до месенджерів, які останніми роками виконують також функцію соціальних мереж з різноманітним контентом, тенденції відрізняються за віковим показником. Viber частіше використовують люди старшого віку (10% у віці 15-24 та 29% у віці 65-70). Telegram – навпаки (21% віком 15-24 та 15% у віці 65-70). Найменш популярними під час ухвалення рішень щодо мандрівок виявилися Tik Tok та Twitter. Наші співвітчизники поки майже не використовують їх для того, щоб надихатися на нові подорожі. Втім, Tik Tok популярніший за Twitter, а надто – серед молоді», – додали в ДАРТ.

Голова Державного агентства розвитку туризму України Мар'яна Олеськів зазначає, що зібрані аналітичні дані цілком підтверджують: діджитал-реклама і промо – основні шляхи для заохочення подорожувати до тієї чи іншої локації.

Читайте також: Україну торік відвідали понад 4 мільйони іноземців

«Минулого року ми розпочали масштабну діджитал-промокампанію внутрішнього туризму в Україні серією відеороликів та банерної реклами, охопивши близько 30 мільйонів українців. Таке ж велике охоплення маємо по іноземній аудиторії – десятки мільйонів людей побачили український туристичний продукт і приїхали до України. Наше завдання на новий сезон – стимулювати подорожі Україною ще більше», – заявила очільниця ДАРТ.

Нагадаємо, згідно з даними опитування, проведеного на замовлення ДАРТ, 56% українців, плануючи свій відпочинок за кордоном, скористалися допомогою надавачів туристичних послуг – туроператорів та турагенств. Самостійно свої мандрівки планували 44%.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-