Пішки до літака: як аеропорт

Пішки до літака: як аеропорт "Бориспіль" обслуговуватиме Ryanair

Схема
Укрінформ
Схема наземного обслуговування, яку обрав лоукост Ryanair в аеропорту "Бориспіль", припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу.

Про це генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябикін написав у статті на LIGA.net.

"У "Борисполі" Ryanair обрав схему наземного обслуговування, що виключає використання телетрапа(пасажирського "рукава") при посадці пасажирів. Згідно з затвердженою авіакомпанією технологією обслуговування рейсів, борт авіакомпанії паркуватиметься на стоянці №10R між 9 і 10 гейтами терміналу D. Отже, висадка і посадка пасажирів на літак припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу", - написав Рябикін.

При цьому, уточнює Рябикін, сам вихід з терміналу можливий тільки через бас-гейти (ці виходи традиційно використовують для автобусного підвезення пасажирів до борту).

Читайте також: Ryanair здійснив перший рейс в Україну

"Напрямок руху пасажирів по перону візуалізується тенсаторами і регулюється представниками хендлингової компанії. Проте, у разі великого завантаження перону терміналу D, передбачено стоянку борту на віддаленому пероні і забезпечення посадки/висадки за допомогою перонних автобусів", - додав директор "Борисполя".

Рябикін також розповів, що лоукости домагаються низьких цін на квитки завдяки мінімізації усіх витрат, у тому числі, на хендлингове обслуговування (обслуговування повітряного судна, реєстрація пасажирів і багажу). Клинінг повітряного судна не є обов'язковою складовою обслуговування і здійснюється тільки на вимогу авіакомпанії.

Обслуговування лоукоста також припускає заправку літака паливом під час висадки/посадки з пасажирами на борту.

"За внутрішнім регламентом авіакомпанії Ryanair можлива наявність пожежного транспортного засобу під час заправки паливом літака з пасажирами на борту", - повідомляє Рябикін.

Він звертає увагу майбутніх пасажирів Ryanair на те, що двері для виходу на посадку закриваються за 10 хвилин до вильоту повітряного судна. Авіакомпанія не оголошує імена пасажирів, що спізнюються, по гучномовцю.

Читайте також: Лоукост-авіаперевізники в Україні: усе про ціни, напрямки, умови та правила

"Постійного представника авіакомпанії в аеропорту немає, принаймні поки що. Тому з усіма питаннями пасажири можуть звернутися по телефонних номерах і активних формах для спілкування з пасажирами, вказаним на офіційному сайті", - підкреслив Рябикін.

3 вересня з аеропорту "Бориспіль" стартував перший рейс Ryanair у Берлін.

Схема з сайту LIGA.net

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-