Wizz Air запровадив новий сервіс для пріоритетної посадки пасажирів

Wizz Air запровадив новий сервіс для пріоритетної посадки пасажирів

785
Ukrinform
Лоукост Wizz Air запустив сервіс Wizz Priority, який включає пріоритетну посадку і можливість для пасажирів додатково брати з собою на борт малу ручну поклажу.

Про це Укрінформу повідомили у прес-службі авіаперевізника.

"Сьогодні авіакомпанія також оголошує про новий сервіс для пасажирів - Wizz Priority. Послуга Wizz Priority, що починає діяти з сьогоднішнього дня на усіх рейсах, включає: пріоритетну посадку, можливість для пасажирів додатково брати з собою на борт малу ручну поклажу (максимальні розміри 40x30x18см), з 29 жовтня - гарантію, що ручну поклажу буде поміщено до кабіни літака (також доступно для пасажирів у разі придбання послуг Wіzz Go, Wizz Plus і Wizz Privilege Pass)", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Wizz Air планує розширювати діяльність в регіональних аеропортах України

Як повідомляв Укрінформ, з 29 жовтня лоукост Wizz Air скасовує плату за ручну поклажу. А у квітні 2018 року лоукостер запускає два нові напрямки - у Лісабон і Таллінн - зі столичного аеропорту "Київ" (Жуляни).


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-