Wizz Air запровадив новий сервіс для пріоритетної посадки пасажирів

Wizz Air запровадив новий сервіс для пріоритетної посадки пасажирів

Укрінформ
Лоукост Wizz Air запустив сервіс Wizz Priority, який включає пріоритетну посадку і можливість для пасажирів додатково брати з собою на борт малу ручну поклажу.

Про це Укрінформу повідомили у прес-службі авіаперевізника.

"Сьогодні авіакомпанія також оголошує про новий сервіс для пасажирів - Wizz Priority. Послуга Wizz Priority, що починає діяти з сьогоднішнього дня на усіх рейсах, включає: пріоритетну посадку, можливість для пасажирів додатково брати з собою на борт малу ручну поклажу (максимальні розміри 40x30x18см), з 29 жовтня - гарантію, що ручну поклажу буде поміщено до кабіни літака (також доступно для пасажирів у разі придбання послуг Wіzz Go, Wizz Plus і Wizz Privilege Pass)", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Wizz Air планує розширювати діяльність в регіональних аеропортах України

Як повідомляв Укрінформ, з 29 жовтня лоукост Wizz Air скасовує плату за ручну поклажу. А у квітні 2018 року лоукостер запускає два нові напрямки - у Лісабон і Таллінн - зі столичного аеропорту "Київ" (Жуляни).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-